da,este specificat in contract ,este o clauza contractuala ca doamna va locui si va preda ap la27 oct 2017 ,perioada ptr care ii revine obligatia de a de a plati toate facturile aferente,cumparatorului revenindu-i obligatia de a plati dupa predarea ap, adica ,27 oct.((=Vanzatorul nu are nicio obligatie sa declare niciun index pentru calcularea datoriilor.
Daca administratorulsi presedintele au semnat si eliberat o adeverinta fara datorii este problema lor))......spuneti dumneavoastra.....atunci datoriile la intretinere cum sunt calculate ? si cum sunt eliberate adeverintele?tocmai ce am spus ca am achitat la notariat suma de 25000 administratorului,vin si va intreb cum a calculat aceasta suma daca nu in baza indexului ce ar fi trebuit dat de vanzator ?
Sincer nu ma asteptam la lectii de morala si am sa explic -doamna nu a ramas in ap 6 luni ci 3 luni contractuale si o luna abuziv ,pentru care oricum nu as fi putut face nimic ci doar sa chem politia ,sa constate ca doamna nu a parasit ap si sa ma adresez in justitie ptr ordin de evacuare.Desi nu are nici o relevanta domna m-a asteptat pe mine 3 luni di cauza bancii ,fiind o vanzare in lant ,i-am intors favoarea.In alta ordine de idei,indexul se preda la asociatie de catre vanzator pentru stabilirea datoriei si nu estimativ dupa cum se vede clar in acest caz,pentru eliberarea adeverintei necesare la notariat.La notariat administratorul a incasat o datorie estimata de el,nu bazata pe consumul si indexul real,de unde deriva si aceasta problema.Cat priveste Enelul ,orice declaratie pe propria raspundere in contract,nu este problema mea,fapt confirmat de Enel,deci nu vad relevanta.Si ultimul punct,pe perioada ramasa in ap,contractual doamna este responsabila,administratorul declarand la randul lui ca fondul de rulment va acoperi cheltuielile pe aceste luni.Multumesc oricum
buna seara ,am o problema careia nu prea ii dau de cap.In 27 iulie 2017 am cumparat un ap al carei proprietare avea o datorie la intretinere de 25000 roni,cum nu-i puteam da banii sa plateasca,solutia propusa a fost ca administratorul sa vina la notariat cu adeverinta pregatita iar dupa primirea banilor sa o depuna,zis si facut,cum doamna a pretins sa ramana in ap 3 luni sa-si poata rezolva cu o locuinta noua,l-am insiintat pe administrator de acest lucru discutand de facturile ce urmau sa vina care intrau in obligatia vanzatoarei,lucru stipulat in contract pana la predarea ap la data de 27 oct 2017,administratorul asigurandu-ma ca se va acoperi totul cu fondul de rulment ,altfel i-as fi oprit banii pe lunile respective.S-au semnat actele dar doamna si-a mai prelungit sederea cu inca o luna,in ciuda insistentelor mele sub diverse motive,transport,etc.Eu l-am anuntat pe administrator ca doamna e inca in apartament si nu reusesc s-o scot.In cele din urma la data de 28 nov. am reusit si doamna impreuna cu cele peste 30 de pisici,cine le mai stie nr,,s-au mutat si am intrat in ap. Ca un om de buna credinta am luat indexul de la apometre si l-am predat la adm. lucru care s-a dovedit a fi dezastrul meu si indexul de la contoarul el. la Enel unde doamna avea o datorie de 3600 roni si a declarat in contract pe propria raspundere ca nu are contract.La Enel s-a rezolvat cu o cerere de schimbare a contoarului si un nou contract,ei urmand s-o actioneze pe doamna in instanta.Cu administratia insa devine complicat pentru ca urmand acelasi parcurs,dat index,schimbat apometre,dat copie proces verbal la adm.,instalat apometre in norma cu instalator autorizat,iar pe listele din ianuarie ma trezesc cu o datorie de 2000 roni pana azi,in conditiile in care am intrat in ap la 1 decembrie ,am vb cu administratorul care sustine ca datoria imi apartine iar cat priveste presedintele mi-a raspuns ca pe el nu-l priveste un contract intre privati.......pai atunci care e sensul adeverintei fara de care nu se poate face vanzarea.Explicatia e simpla,diferenta dintre consumul estimat care i-a fost trecut doamnei care nu dadea indexul si consumul real pe care l-am dat eu la intrarea in ap ,ptca pe listele din decembrie si ianuarie sunt cate 20 mc de apa rece si 20 mc apa calda la ap meu si din cate am inteles din alte surse mai sunt de recuperat inca pe atat.Eu stiu ca intra in obligatia adm .ca periodic sa verifice apometrele din apartamente,sa semnaleze acolo unde sunt probleme,iar proprietarii de asemenea au obligatia sa permita verificarea.Mentionez ca de la predarea apartamentului si pana acum apartamentul a fost in renovare,mai precis demolare si nu locuieste nimeni,deci cu atat mai mult absurd o asemenea datorie,mie mi se pare pe langa reaua credinta a vanzatoarei ,o pers,f dificila,un abuz din partea adm.care imi pune in carca o datorie la care nu am contribuit cu nimic.Astept raspunsurile si sugestiile dv.stra,multumesc