Dupa cum am scris mai sus proforma a fost trimisa pe mail.
Nu exista stampila, ci doar confimarea sumei de plata, cu tot cu transport.
Dupa 3 ore de la plasarea comenzii si primirii mail-ului care confirma suma totala de plata am primit un alt mail prin care eram instiintat ca au probleme tehnice si pretul corect este mult mai mare.
Dupa ce am luat legatura cu ei telefonic mi s-a spus ca au fost "fortuiti" de imprejurari si nu sunt ei de vina si daca doresc sa achizitionez obiectul respectiv suma e mult mai mare fata de ce am primit eu pe mail..
Buna ziua.
As dori un sfat din partea cuiva avizat.
Am sa incerc sa fiu cat se poate de scurt.
1 - S-a plasat o comanda on-line la un magazin.
2 - S-a primit pe mail confirmarea primirii comenzii
+ factura proforma cu suma totala de plata. (plata ramburs, marfa trebuia livrata prin curierat)
3 - Magazinul refuza sa faca livrarea din cauza ca pe site-ul lor s-a ivit o eroare si pretul afisat pe site nu este cel real la acel produs.