avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 607 soluții astăzi
Forum Activitate gabriel teodorescu

Activitate gabriel teodorescu

Răspuns la discuția prescriere amenda primarie
Va multumesc, mult!!!... insa mai e o problema... toate bancile unde am cont in loc sa astepte sa deblochez sum... au facut plata in conturile Directiei de Finante Ploiesti...incepand de vineri... vi se pare corect sa platesc o amenda... de n ori ... de care nici macar nu aveam habar... posibil un rest de impozit de cand aveam buletin de Ploiesti in urma cu peste 12 ani... sau cine stie... Doresc sa apelez la instanta de judecata, insa nu staiu pe cine trebuie sa dau... eu acum am Ci in Cluj-Napoca si sunt profesor.

... pai care STAT?... impropiu si impersional... care jecmaneste contribuabilul de rand cu o creanta care posibil sa fi fost de cativa bani si in ani a devenit o valoare ... de dobanda la dobanda... pt timpul meu, nervii si toate cele oare cine plateste... am de gand sa actionez in instanta pe toti cei care se fac vinovati si nu cunosc legea... pe celalalt topi am primit raspuns ca instiintarea de poprire e nula adica s-a prescris, cf. 702/c parca... Rog respectuos ajutor... nu mi se pare corect sa mi se ia bani fara sa mi se spuna si in plus sa platesc de n ori suma datorata... Cu consideratie
Gabriel teodorescu Cluj-Napoca
... in plus ... mi-au trimis somatie de poprire si la institutia angajatorului, eu lucrand in sectorul bugetar( sunt profesor ...), cum sa-mi retina din salariu. O precizare, oriunde m-am dus astazi nimeni nu-mi da o hartie, si nici angajatorul nu doreste sa-mi arate documentele trimise de catre Directia de Finante Ploiesti... inclusiv banci serioase si mi-au facut legatura cu centrala din bucuresti ca se vede plata din extrasul de cont si atat... precizandu-mi ca nu exista comunicare intre institutiile statului...