avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Activitate codrinp2001

Activitate codrinp2001

Am facut contracte de Economisire-Creditare pentru mine si familia mea in anul 2005 la HVB Banca pentru Locuinte(HVBL). In anul 2009 aceasta banca a fost cumparata de catre Raiffeisen Banca pentru Locuinte (RBL). Pana la momentul in care a avut loc preluarea totul a decurs excelent in relatia dintre HVBL si clientii sai. Din momentul in care RBL a preluat contractele existente ale clientilor HVB Locuinte, au aparut primele probleme. Desi RBL sustine ca respecta 100% contractele existente ale clientilor preluati de la HVBL, acestia din urma, printre care ma numar si eu cu toti membrii familiei suntem refuzati in mod categoric de a mai face operatiuni cu contractele existente, operatiuni care sunt mentionate in contractul de Economisire-Creditare si care sunt standard, precum: MODIFICAREA SUMEI CONTRACTATE (MAJORARE), DIVIZARE, UNIFICARE DE CONTRACT, CESIUNE, practic toate instrumentele care sunt disponibile pentru buna functionare a contractelor existente. Desi RBL sustine in mod constant ca respecta dretpturile clientilor HVBL, acestia sunt refuzati categoric atunci cand vor sa faca aceste operatiuni asupra contractelor. Suntem incurajati sa reziliem contractele existente intrucit aceasta este singura optiune care ni se prezinta posibila din partea RBL. Consider acest lucru o discriminare grosolana a clientilor preluati de la HVBL intrucit ei au aceleasi drepturi contractuale si pot beneficia de aceleasi drepturi pe care le au si clientii actuati ai RBL.
Am mers la ANPC si am depus plangere impotriva celor de la RBL, iar in urma acestei plangeri am obtinut raspuns pozitiv din partea lor prin care mi s-a spus ca pot beneficia in continuare de aceleasi drepturi conform contractelor semnate cu HVBL inainte de a fi preluata de catre RBL.
Dupa ce am obtinut acest raspuns pozitiv de la ANPC am mers din nou la RBL pentru a putea efectua operatiuni asupra contractelor existente. RBL m-a refuzat categoric in momentul in care am vrut sa efectuez aceste operatiuni.
Consider acest lucru un abuz grosolan din partea bancii RBL precum si o discriminare a mea ca si client fata de ceilalti clienti ai acestei banci.
Problema este in continuare departe de a se fi rezolvat !