ok, am inteles, dar aici este vorba doar de un singur salariat lichidat. si daca cei de la itm vor sa imi dea amenda..., imi este neclar acest aspect. cum am specificat si in prima postare este mentionat in contractul colectiv de munca ca angajatorul acorda tichete de masă lunar salariaţiilor, conform prevederilor legale şi înţelegerii părţilor.
obligatia mea ca angajator esta sa dau salariatului salariul ptr. munca prestata. iar tichete de masa nu sunt obligata sa le dau, este la latitudinea fiecarui angajator, si atunci de ce sa fiu sanctionata, daca eu nu vreau sa le dau salariatului respectiv?
doresc mai multe detalii daca ma poate ajuta cineva, sau a mai avut cineva caz asemanator.
multumesc
buna ziua! am nevoie de un raspuns la obiect la urmatoarea problema
am un salariat care care a plecat din firma fara a face preaviz, dar dupa cateva zile l-am sunat sa vina sa faca cererea de lichidare la zi, a venit si a facut-o, am desfacut contractul cu lichidare la zi. firma acorda si tichete de masa salariatilor, iam comunicat verbal ca nu primeste tichetele, ( nu au fost comandate si nici trecute pe statul de plata). drepturile salariale le-a primit, dar tichetele nu. mi-a facut reclamatie la itm ca nu a primit bonurile, sunt obligata sa i le dau? itm-ul a venit sa ma verifice, a verificat cateva acte, au mai cerut altele suplimentare, respectiv state de plata sa ma prezint cu ele la itm ptr. finalizare control. mentionez ca in regulamentul intern nu am trecut ca salariati primesc bonuri, iar in contractul colectiv de munca am mentionat ca "Angajatorul acorda tichete de masă lunar salariaţiilor, conform prevederilor legale şi înţelegerii părţilor". poate itm-ul sa ma oblige sa le dau daca eu nu vreau. poate sa imi dea amenda? va rog ajutati-ma cu un raspuns! multumesc