Buna ziua. As dori sa intreb daca in cazul vanzarii unui autoturism proprietate a unei persoane fizice catre o societate, trebuie incheiat un contract de vanzare-cumparare la notar, sau pe anumite formulare tipizate, sau este perfect valabil un contract tip formulat de societate? Multumesc
Buna. As dori sa stiu daca se poate autoriza constructia unei camere cu destinatia locuinta pentru un apartament situat la parter.In spatele blocului in cauza sunt gradini, pe care fiecare le "munceste" individual, iar in prelungirea balconului, cam cat e lungimea apartamentului este o parte de gradina pe care o folosesc exclusiv proprietarii apartamentului respectiv. Exista posibilitatea obtinerii unei concesiuni pentru acea gradina si ulterior pt. constructia unei camere? Si daca da, ce pasi ar trebui urmati si ce costuri? Va multumesc
Multumesc de raspunsuri, dar din experienta dvs., cum credeti, este mai bine sa investim B.O avalizate si sa incepem executarea, sau sa incepem o actiune in instanta in baza contractului cu fidejusor? Multumesc inca o data
In cazul in care administratorul unei societati a avalizat mai multe bilete la ordin iar societatea pe care o administreaza a intrat in faliment, mai putem investi biletele la ordin pentru a incepe executarea silita impotriva administratorului-persoana fizica?? Sau care este cea mai buna solutie pentru recuperarea debitului in acest caz? Mentionez ca avem si contract de vanzare-cumparare cu fidejusor, administratorul semnand si in calitate de fidejusor. Va multumesc!
Multumesc mult pt. raspuns..asa mi se parea si mie logic, insa unele pareri erau impartite; intr-adevar, atat pe portal aparem ca si creditori si de asemenea pe buletinul insolventei suntem inscrisi in tabelul definitiv al creantelor, astfel ca mi s-ar fi parut absurd sa mai achitam inca o data taxa si sa mai depunem inca o data actele avand in vedere ca nu s-a modificat nimic in cuantumul creantei din momentul in care am formulat declaratia de creanta a debitorului aflat in insolventa.
Ar fi bine sa mergeti personal la arhiva judecatoriei (sau sa sunati)sa vedeti acolo ce s-a intamplat ..este posibil, fiind vorba despre un instrument de plata in original sa nu vi-l expedieze cu posta ci sa-l inmaneze personal..oricum veti putea vedea acolo daca a semnat cineva de primire pentru bilet in cazul in care vi l-a expediat. Daca intr-adevar s-a ratacit, puteti solicita instantei eliberarea unei copii legalizate a biletului la ordin respectiv si investit cu formula executorie si o copie legalizata a incheierii de investire a biletului la ordin, deoarece mentionati ca atat biletul cat si incheierea(daca e cazul) s-a pierdut.
Intre timp , daca aveti o copie la dosar a B.O. puteti formula declaratie de creanta si sa depuneti copia biletului la ordin sau copia facturilor ramase neachitate in baza carora s-a emis biletul la ordin
Daca am formulat declaratie de creanta si m-am inscris la masa credala a unei societati aflate in insolventa si am atasat copiile dupa facturi si taxa judiciara de timbru, in momentul cand sunt notificata ca s-a deschis procedura de faliment, este obligatoriu sa mai formulez inca o data declaratie de creanta, sa mai depun inca o data copii dupa facturile in cauza si sa mai achit inca o taxa de 120 lei? Multumesc
Da, asa este, trebuia sa precizez ca era vorba despre o somatie de plata, eu reprezentand creditoarea, iar debitoarea a achitat intregul debit! Multumesc mult