avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1132 soluții astăzi
Forum Activitate dan_zena

Activitate dan_zena

Vrem sa ne constituim asociatie de proprietari doar pentru cele 15 apartamente de pe scara noastra, si vrem sa ne administram singuri doar noi locatarii. Suntem obligati sa angajam administrator prin lege, sau avem dreptul sa ne organizam singuri administrarea scarii, prin citiva locatari alesi de asociatie sa se ocupe de contabilitatea asociatiei si plata furnizorilor ? Am dori sa avem cheltuieli minime pentru administrare ,avind in vedere ca 10 apartamente sunt cu centrala proprie si celelalte 5 apartamente isi vor monta si ele in cel mult 2 ani centrale proprii.Avem si conducta separata pt consumul de apa, la care deasemenea intentioneaza toti locatarii sa se racordeze asa incit vom avea de platit la comun doar factura de en. electrica pe scara si salarul femeii de servici, ori pt calculul acestor cheltuieli nu avem nevoie de o persoana externa care sa ne ajute. Avem pe scara 4 persoane dispuse sa se implice in administrarea blocului,in schimbul unor indemnizatii , a caror valoare au fost acceptate de ceilalti locatari. Trebuie specificat in acordul de asociere si statut forma de administrare hotarita de locatari, sau trebuie sa mergem pe formula clasica, adica sa angajam administrator cu diploma, contabil si casier cum se practica la alte asociatii mai mari?
Vrem sa ne constituim asociatie de proprietari doar pentru cele 15 apartamente de pe scara noastra, si vrem sa ne administram singuri doar noi locatarii. Suntem obligati sa angajam administrator prin lege, sau avem dreptul sa ne organizam singuri administrarea scarii, prin citiva locatari alesi de asociatie sa se ocupe de contabilitatea asociatiei si plata furnizorilor ? Am dori sa avem cheltuieli minime pentru administrare ,avind in vedere ca 10 apartamente sunt cu centrala proprie si celelalte 5 apartamente isi vor monta si ele in cel mult 2 ani centrale proprii.Avem si conducta separata pt consumul de apa, la care deasemenea intentioneaza toti locatarii sa se racordeze asa incit vom avea de platit la comun doar factura de en. electrica pe scara si salarul femeii de servici, ori pt calculul acestor cheltuieli nu avem nevoie de o persoana externa care sa ne ajute. Avem pe scara 4 persoane dispuse sa se implice in administrarea blocului,in schimbul unor indemnizatii , a caror valoare au fost acceptate de ceilalti locatari. Trebuie specificat in acordul de asociere si statut forma de administrare hotarita de locatari, sau trebuie sa mergem pe formula clasica, adica sa angajam administrator cu diploma, contabil si casier cum se practica la alte asociatii mai mari?