Da, stiu, pare astfel, dar va dati seama ca nici nu m-as fi obosit sa scriu ceva, daca acest individ administrator n-ar fi dat telefon la firma sa faca acuzatii false la adresa angajatului.
Astept un raspuns Da sau Nu cu argumente, multumesc anticipat.
Buna ziua. Am o cunostinta care lucreaza in domeniul vanzarilor.
Dupa ce a plecat de la un institut, acesta a primit telefon de la administrator, care l-a acuzat ca ar fi spart un geam, motivand acuzatia pe baza faptului ca el nu detine cartela de acces, precum personalul institutului... lucru neadevarat, intrucat exista 3 martori, ca acesta s-a dus sa-si indeplineasca slujba, iar apoi a plecat.
Administratorul insa a sunat si la sediul firmei acestui RVZ si l-a acuzat si la sefa acestuia ca ar fi spart geamul.
RZV a explicat situatia reala angajatoarei lui, insa nu stim momentan ce efecte va avea acest incident asupra slujbei lui. Cu siguranta a fost o intamplare extrem de umilitoare pentru el.
Vi se pare ca are rost sa depuna o plangere la politie pentru calomniere? Acum dpdv realist, nu teoretic, ci practic - administratorul isi va primi amenda? Va fi luat acest caz in serios?
Cam care e procedura intr-un asemenea caz? Sanse de castig? Timp? Bani?
Multumesc anticipat.
Art. 206. - Afirmarea sau imputarea în public, prin orice mijloace, a unei fapte determinate privitoare la o persoană, care, dacă ar fi adevărată, ar expune acea persoană la o sancţiune penală, administrativă sau disciplinară, ori dispreţului public, se pedepseşte cu amendă de la 2.500.000 lei la 130.000.000 lei.