avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Activitate mariaMH

Activitate mariaMH

Nu stim identitatea persoanei care trimite SMS; la nr. meu are accces f. multa lume (sunt medic); la nr. sotul, mai putini, dar persoane cunoaste f. multe despre noi; am incercat prin diverse informatii sa restrangem grupul celor suspecti, dar inca nu am reusit f. mult-in 6 luni!
Ce sa fac?
-Insultata eu dar si sotul meu si copiii nostri, de 6 luni, de pe 4 nr. diferite de tel. (cartele vodafone), trimise de aceeasi persoana-stim asta dupa subiectul abordat in mesaje ca tema principala (cum ca eu as fi amanta respectivului, sotul meu profita financiar de mine, ca nu ne trimitem fata care-i studenta la munca si sta pe banii nostri!!! etc.), repetarea aceluiasi fel de insulte etc...
-Nu sunt amenintari clare in mesaje, dar tonul, repetarea lor aproape zilnica, dovada cunoasterii unor informatii clare despre noi, orarul nostru, activit. de zi cu zi, unde lucrez, cand plec/ma intorc acasa -au creat sentimentul ca suntem (eu mai ales) urmariti-ceea ce ar fi pana la urma ca o amenintare
-Ne-am adresat in iunie Parchetului, dar s-a respins urmarirea penala din lipsa de probe (nu au considerat SMS sugestive pt ameninare, insulte-desi injuriile erau pe fata)
-Totul continua; isi schimba cartelele la 2 luni; cand primesc eu SMS, cand sotul meu, la ore tarzii-chiar si apeluri, fara voce.
-Ce pot sa fac legal ?