avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 792 soluții astăzi
Forum Activitate sabin_dan

Activitate sabin_dan

Buna ziua,
Am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.
In urma cu aproximativ doi ani, am facut un card la OTP Bank pentru studenti. Cardul respectiv voiam sa il folosesc pentru cumparaturi on-line prin sistemul pay-pal. Dupa ce am urmat pasii prezentati in ghidul celor de la pay-pal a trebuit sa merg la banca pentru a lua un extras cu operatiunile executate, acesta fiind procedeul de finalizare al crearii contului. Cand am ajuns acolo am observat ca au un serviciu de internet banking care mi-ar fi usurat operatiunile pe viitor. Am intrebat un angajat de la sucursala in care ma aflam daca pot folosi si eu tokenul pe cardul pe care il detineam, adica de student. Respectivul mi-a raspuns afirmativ. Am luat tokenul pentru a fi sunat a doua zi de acelasi personaj cu sarcina de a ma informa ca respectivul token nu este compatibil cu cardul meu. A trebuit sa revin la sediul de unde am luat tokenul pentru mai multe informatii. Zis si facut. Acolo mi s-a spus ca trebuie facut un nou card la care urma sa fie atasat tokenul. Am urmat formalitatile am semnat un nou contract dupa care acestia urmau sa ma sune sa vin sa-l ridic.
De sunat nu m-a mai sunat nimeni, nici eu nu i-am mai sunat pe ei, nu am mai avut ce face cu tokenul din moment ce mi s-a spus ca nu merge cu cardul meu, in fine am uitat complet de el.
Si acum motivul pentru care scriu pe acest forum: cu aproximativ doua luni in urma (pe la sfarsitul lui august) am primit un mesaj prin care eram informat ca am de platit o suma de bani pentru acest serviciu. Suma nu este mare, aproximativ 150 roni, reprezinta cuantumul abonamentului si posibil penalizari. Am fost la banca sa cer lamuriri insa cei de la ghiseu nu prea sunt in tema cu ce se poate face (nici nu cred ca au interesul sa informeze clientul cand este in defavoarea lor), am inchis totusi tokenul pentru a nu mai acumula datorii.

Eu ma gandesc in felul urmator, daca este vorba despre un abonament lunar atunci eu nu ar fi trebuit sa fi fost instiintat lunar despre neplata lui? cred ca ar intra in conflict cu una sau mai multe din articolele ANPC-ului, dar nu stiu care. In al doilea rand, la situatia de fata s-a ajuns datorita incompetentei unuia dintre angajatii lor iar eu am fost taxat pentru un serviciu de care nu aveam cum sa ma folosesc oricum, e ca si cum ai face leasing la masina dar primesti doar cheile pentru banii platiti. Acum e posibil ca eu sa fi gresit in cea de-a a doua parte si sa fi fost vorba doar de un cont nou atasat cardului (nu stiu exact daca asa stau lucrurile si daca ar fi posibil) insa in ceea ce priveste lipsa unei instiintari lunare din moment ce eu nu mai aveam fonduri pe acel card din care sa fie retinute costurile serviciului cred ca am dreptate. Inca un lucru pe care mi l-am adus aminte acum, la ghiseu mi s-a spus ca tu ca si client primesti plicuri acasa doar daca bifezi o optiune in contract, eu din cate imi aduc aminte acea rubrica se referea la un extras al activitatii pe cont nicidecum la acest gen de eveniment.
Contractul nu il mai gasesc sa vad ce clauze au trecut ei acolo, dar ar trebui sa aiba si ei un exemplar daca e nevoie de el.

Va rog daca aveti idei sa ma lamuriti si pe mine in privinta masurilor pe care le pot lua.

Va Multumesc