Ma numesc Georgiana si va scriu deoarece am inteles ca dvs. oferiti consultanta online in legatura cu diverse probleme.
Pe scurt problema cu care ma confrunt eu este urmatoarea: am lucrat timp de 6 luni pentru o companie din Marea Britanie, care se ocupa cu furnizarea de servicii de tip cercetare de piata si business development pentru diverse companii-client din Europa de Vest, iar eu am ocupat postul de Researcher. Am lucrat de-acasa pentru aceasta companie. Am incheiat un contract cu ei de tip Self-Employed (contract trimis si semnat de ei si de asemenea si de mine) contract pe durata caruia (12 luni) ei se obligau sa-mi plateasca salariul si facturile la telefonul fix si Internet (servicii la care am apelat special pentru acest job), plata care se realiza prin transfer bancar in contul personal. Dupa 6 luni m-am trezit ca mi-au spus dintr-o data ca am incheiat asa-zisa colaborare si nici banii nu i-am primit pe ultima luna lucrata, respectiv si facturile la telefon pe ultimile 3 luni (furnizorul emite facturile cu 2 luni in urma).
Am incercat de nenumarate ori sa iau legatura cu ei si, ba nu-mi raspund, ba imi raspund si imi spun sa trimit mail persoanei pe care o caut, ba ca revin cu telefonul, si pana acum nu am reusit sa obtin nici o informatie clara despre de ce nu mi-am primit banii si daca o sa-i mai primesc.
Acum ma regasesc intr-o situatie foarte delicata pentru ca am muncit pe gratis ultima luna si telefonul va trebui sa-l platesc din banii proprii, iar factura este colosala.
Va rog sa-mi spuneti daca exista vreo modalitate prin care sa-i determin sa-si respecte obligatiile fata de mine sau mi-am luat o mare tzeapa?