avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 393 soluții astăzi
Forum Activitate nicutuduriu

Activitate nicutuduriu

Răspuns la discuția Legea nr. 158/2011.
Va multumesc .
Buna Seara ,

As dori , pe cat posibil sa ma lamuriti si pe mine privitor cu urmatoarea lege :

" Persoanele care isi izoleaza locuintele pe cheltuiala proprie vor fi scutite de la plata impozitului aferent acesteia pentru o perioada de minim 7 ani, potrivit unui act normativ publicat joi in Monitorul Oficial.
Legea nr. 158/2011 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvenului nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I, Nr. 503, din 14 iulie 2011.

Prin actul normativ, Ordonantei de Urgenta nr.18/2009 i s-a adus un amendament care prevede ca proprietarii apartamentelor din blocurile de locuinte si ai imobilelor care au executat lucrari de interventie pe cheltuiala proprie sa beneficieze, in conditiile legii, de scutire de la plata a impozitului aferent locuintei pe o perioada de minimum 7 ani, pe baza auditului energetic prin care se certifica realizarea recomandarilor propuse de catre auditorul energetic pentru cladiri.
De asemenea, a fost inclusa si inchiderea balcoanelor/logiilor cu tamplarie performanta energetic printre lucrarile de interventie pentru izolarea termica a blocurilor de locuinte construite dupa proiecte elaborate in perioada 1950-1990."

Referitor la aceasta lege as avea 3 intrebari la care v-as ruga sa ma ajutati :

1) Cui si unde ar trebui sa ne adresam pentru a putea beneficia de aceasta lege?
2) Trebuie sa avem impozitul platit la zi pentru a beneficia de aceasta lege ?
3) Daca izolatia apartamentului este mai veche de 4 ani , se mai aplica aceasta lege ?

Va multumesc anticipat .

Va multumesc pentru sfat .
Nu stiu daca exista vre-o sectiune pentru asa ceva dar va rog sa ma scuzati si sa ma ajutati intr-un fel .
Zilnic primesc niste e-mail-uri precum urmatorul :
Good Day To You,

Though i have not considered this medium to be the best manner to have approached you on this issue being that the Internet has been greatly abused over the recent years and is very unsecured for informations of vital importance. I have decided to take the chance seeing that no other means could have been faster and more efficient than the E-mail.

I am Adam Atkinson, Staff of Ulster Bank (London).I am contacting you concerning a deceased customer and an investment he placed under our banks management four years ago to the tune of Fifty million united states dollars($50,000,000,00).I would respectfully request that you keep the contents of this mail confidential and respect the integrity of the information you come by as a result of this mail.I have been incharge of this department for six years and to best of my knowledge,i have discharged my duty with equity.

In the process of review of the financial report by my department, I discovered that both of you have a similar last name, hence I contacted you so that I can give you further briefing on my intention and how to disburse the funds and estate he left behind.
My proposal; you share the same surname With our late client; I am prepared to place you in a position to instruct The security Firm to release the deposit to you as the closest surviving relation.Upon receipt of the deposit,I am prepared to share the money with you in half. That is:I will simply nominate you as the next of kin and have them release the deposit to you. We share the proceeds 50/50.

I ask that you do not destroy my chance, if you will not work with me let me know and let me move on with my life but do not destroy me. I am a family man and this is an opportunity to provide them with new opportunities. There is a reward for this project and it is a task well worth undertaking.
I guarantee that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you and I from any breach of the law.

I will most welcome your prompt response via Email as that would enable us to start something immediately.

Sincerely,
Adam Atkinson

Stiu ca sunt niste infractori precum cei cu cardurile bancare folosite in strainatate si mai nou si la noi in tara , as dori un sfat sa stiu cum pot sa nu mai primesc astfel de e-mail-uri sau ce ar trebui sa fac .
Inca odata scuzele de rigoare si va multumesc anticipat .

Va multumesc mult pentru ajutorul acordat .
Cu stima.
Buna seara , as dori sa ma ajutati intr-o mica problema .
As dori sa stiu daca un atestat pentru paza obtinut in Romania este valabil si in U.E. , mai precis in Spania ?
Va mutumesc anticipat .