avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 350 soluții astăzi
Forum Activitate dienutza_24

Activitate dienutza_24

Buna ziua,

Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns la problema mea . De 2 saptamani am incheiat cu societatea RCS&RDS un contract de prestari servicii si am optat pentru serviciul de internet si cablu tv.
Contractul este incheiat pe o perioada de 12 luni si am primele 3 luni gratis ( de fapt 2 luni si 7 zile ).
Cu cablul TV nu am avut inca ,probleme, dar internet-ul merge foarte prost si 90% din paginile pe care doresc sa le accesez nu se incarca deloc. Am avut nenumarate discutii cu angajatii departamentului de asistenta tehnica si nu am rezolvat nimic. Au trimis si doua echipe la domiciliu pentru a rezolva problema, dar acestia doar au constatat ca intr-adevar sute de pagini nu le pot accesa si concluzia trasa de ei a fost ca am eu, probleme cu calculatorul. Nu vreau sa va spun cate ore nu am stat cu ei in telefon si cate reclamatii nu am facut pentru ca , dupa parerea mea , probleme cu calculatorul nu am deoarece pana acum am avut serviciul de internet de la UPC si de la inca o firma de cartier si nu am patit asa ceva, adica sa nu se incarce site-urile. Efectiv nu pot aceesa nimic, nici mail-ul nu il pot citi. Am verificat calculatorul chiar si cu un modem de la Vodafone si merge perfect. Nu va spun ca am reinstalat si windows-ul , dar problema nu a disparut.
Avand in vedere ca nu aveam acees, intr-un fel sau altul la internet ( pentru ca nu puteam aceesa decat 5-10n site-uri ), am incercat sa discut cu cei de la RCS&RDS pentru a rezilia contractul , dar ei au un slogan pe care il aud zi de zi ; " nu se va ajunge la acest lucru pentru ca vom rezolva problema".
Am depus chiar si la ei la sediu 2 cereri de reziliere , dar nu am primit nici un raspuns.
Am citit acum despre legea 161/2010 si vreau sa stiu ce sanse am sa reziliez contractul pentru internet cu RCS&RDS.

Sa nu uit ce mi-a spus agentul de la sediul RCS &RDS cand am fost si am depus ultima cerere de reziliere : ca a verificat in sistem si contractul nu se poate rezilia pentru ca am facut prea putine sesizari/reclamatii. Nu inteleg ce politica de inregistrare a sesizarilor au ei pentru ca eu am vazut in sistemul lor ca imi aparea una pe zi , in conditiile in care eu ii sunam de 2-3 ori / zi si de multe ori faceam reclamatie si pe site-ul lor.

Multumesc!