Ei nu aveau dreptul sa foloseasca bunul ,numai deservit de angajatul nostru,bunul fiind inchiriat cu deservent.Prin notificarea adresata le-am pus in vedere sa nu utilizeze bunul si sa il transporte la sediu nostru ,aceeasta fiind o obligatie contractuala ce cade in sarcina lor, dar ei au pus un angajat de al lor care a folosit chei de la alt utilaj pentru al porni si lucra cu el timp de 5 zile dupa care sa defectat.Firma are active considerabile astfel incat sa incasam datoria,cred,intrarea in insolventa si-au cerut-o ei,m-am gindit sa le fac factura cu contravaloarea lunilor in care utilajul nu a putut fi folosit si sa inscriu aceasta suma la masa credala.
Rog pe cei avizati sa ma ajute intro problema mai incalcita.Activez in domeniul constructii si am de recuperat bani de la un debitor care a intrat in insolventa,trebuie sa ma inscriu la masa credala,am avut un contract de inchiriere cu el pentru un bun mobil pe care mi la defectat dupa ce in prealabil iam pus in vedere ,verbal si in scris,a semnat de luare la cunostinta,sa nu mai foloseasca bunul respectiv.Au trecut 6 luni bunul e tot defect nu am incasat intreaga suma ce o datoreaza iar acum a aparut insolventa.Va rog dati-mi o sugestie sa-mi repare bunul si sa-mi recuperez banii,nu mai vorbesc ca in cele 6 luni puteam sa particip la alte lucrarii.