avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 231 soluții astăzi
Forum Activitate daniel77

Activitate daniel77

Am fost client al unei firme ”A” ce oferea servicii de internet (am platit taxa de instalare 100 RON si abonamentul lunar, iar rezilierea s-a incheiat in conditii excelente.) Deci nu mai sunt client al firmei de multa vreme.

Am ramas insa cu cablul de internet (doar l-am platit la instalare).
Recent, o alta firma ”B” a cumparat firma ”A” si a venit sa prezinte clientilor noile contracte.

As fi si eu tentat sa devin client la firmei B, insa contractul pe care l-am primit spre studiere, ma cam deruteaza, si anume:

Pe langa cele 35 de articole din contract, pe Anexa 1 sunt prezentate:
- cele doua tipuri de abonamente
- taxa de instalare 300 RON
- promotia:
-------taxa instalare gratuita 300 RON
------ 50% mai multa viteza in cazul contractului semnat pe 2 ani
- durata contractului (1 sau 2 ani)

Clientii care au semnat pe 1 an, au fost bifati tot cu instalare gratuita. La fel si cei care au semnat pe 2 ani, acestia din urma primind si 50% viteza aferenta abonamentului ales. Mentionez ca toti clientii aveau deja cablul de internet platit prin taxa de instalare a firmei A.

Daca eu as deveni abonatul lor, si as dori sa renunt din cauza ca nu sunt multumit de promptitudinea interventiilor, sau ca internetul pica des, sau indiferent de motiv, legea 161/2010 m-ar ajuta sa reziliez contractul cu firma B FARA sa o despagubesc?

Prezint mai jos articolul din contractul firmei referitor la termenii de incetare:
Articolul 28 ”Incetarea contractului”:
(a) prin acordul scris al partilor
(b) prin reziliere, cu un preaviz de 30 de zile inainte de data incetarii contractului invocate de una din parti in cazul in care cealalta parte nu isi indeplineste in mod culpabil obligatiile contractuale. Rezilierea nu va avea niciun fel de efect asupra obligatiilor scadente dintre parti.
(c) prin reziliere unilateral din partea Furnizorului daca Abonatul prejudiciaza securitatea retelei ...
(d) prin denuntare unilateral din partea Abonatului cu un preaviz de 30 de zile inainte de data incetarii contractului, iar in cazul in care Abonatul denunta contractul inainte de perioada minima contractuala, se obliga sa plateasca Furnizorului despagubiri echivalente cu promotiile si beneficiile primite la semnarea contractului.
(e) prin neplata serviciilor, mai precis in cazul in care Abonatul nu achita serviciile prestate de Furnizor in 30 de zile de la ultima scadenta, Furnizorul considera contractul denuntat unilateral din partea Abonatului si obliga Abonatul la plate serviciilor furnizate, precum si la plata unor despagubiri echivalente cu promotiile si beneficiile primite la semnarea contractului, daca acesta nu este scadent.