Aici este greu si pentru mine...
Produsele respective nu sunt luate pentru mine.....au fost pentru o cunostiinta...,, aceasta cam refuza sa plateasca si al 2 lea produs........,,si deci, ..ori cum o dau eu cad.......ca na, sunt datele mele peste tot...
Acum ceva timp am facut comanda la 2 produse( identice) de la un magazin online.
Cei de firma respectiva mi'au pus pe mail o factura proforma cu suma x .
Am achitat un avans la banca x.
Cu o zi inainte ca produsele sa ajunga la mine am primit un mail in care specificau ca produsele sunt puse la firma de cureriat si urmeaza sa ajunga la mine in ziua urmatoare...si ca am de platit un ramburs in valoare de suma x.....dar aceasta suma de ramburs era decat jumatate din suma initiala.
Coletul a ajuns la mine intact.....am achitat coletul, dar suma care am platito a fost jumatate din suma specificata initial....adica am primit cele 2 produse dar am platit decat unul.
A 2 a zi primesc mail de la firma respectiva in care imi zic ca s'a comis o eroare si ca o sa'mi trimita o factura si pt. al 2 lea produs.
Intrebarea mea este... : ce se intampla daca refuz sa fac plata ?
In conditiile in care eu am achitat coletul respectiv....,, pe colet sau foaie de drum a celui de la firma de curierat nu este specificat ce contine coletul respectiv.
Pe colet era trecut decat adresa mea , suma ramburs, greutatea si la denumire produs...continut colet era trecut numele magazinului respectiv.
Ei se leaga acum de greutatea coletului......unde specifica ca produsele trimise de ei cantaresc exact cat coletul........si mai specifica ca au dovada ca eu am primit acest colet.
Si alalteri imi zic ca o sa recurga la proceduri legale pentru a recupera suma restanta.