Puteti sa-mi spuneti care este procedura de dizolvare/desfiintare a unei asociatii de proprietari/locatari?
Mentionez ca nu am actul constitutiv (din 1900 toamna) si mai mult de jumatate dintre proprietarii care figureaza in acest act fie nu mai traiesc, fie au vandut apartamentul.
Cred ca este o solutie foarte buna atunci cand Asociatia este mica (20 ap) si majoritatea proprietarilor sunt pensionari.
In acest caz nu mai sunt batai de cap cu declaratii, plati etc
O asociatie de proprietari poate incheia un contract de voluntariat cu administratorul /contabilul/casierul , in conditiile in care si acesta/acestia sunt membrii ai aceeasi asociatii?
Va multumesc pentru timpul acordat si efortul depus in scopul lamuririi aspectelor legate de D112 si va rog sa-mi permiteti sa va adresez cateva intrebari:
1. este vreo problema daca sunt administrator remunerat pe baza unei conventii civile la o asociatie de proprietari si in acelasi timp sunt angajata cu contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga la o societate comerciala? (pana la 31.12.2010 am depus doar 100 si am platit doar impozitul de 16%)
2.daca este in regula, ar trebui de la 01.01.2011 sa calculez, retin si platesc in plus contributii de asig sociale, de sanatate si somaj ?
Multumesc pentru amabilitate