avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 947 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters190781

Activitate ContSters190781

Buna Ziua,

La incheierea contractelor de prestari servicii, clientii imi solicita o garatie care sa ateste ca serviciile vor fi prestate, ca bunurile lor vor fi in siguranta pe perioada contractului etc.
Am considerat ca cea mai buna metoda de a le oferi aceasta garantie ar fi constituirea unui cont bancar special de garantie (pt garantia de buna executie a contractului).
Problema este ca orice banca imi spune ca tot ceea ce trebuie sa faca beneficiarul este sa emita o scrisoare prin care solicita eliberarea garantiei in favoarea lui, iar banca ii da banii fara alte discutii.
In concluzie, daca Beneficiarul este de rea credinta, eu raman fara bani.

Aveti vreo sugestie asupra altor modalitati de constituire a unei garantii de buna executie a contractului prin care sa fiu si eu acoperit, nu doar beneficiarul?

multumesc
Răspuns la discuția ARHIVARE DOCUMENTE
Problema este ca nu pot indeplini cerintele legislatiei actuale (in special in ceea ce priveste arhivarea electronica), avand in vedere nivelul la care eu doresc sa execut aceasta activitate. Reglementarile din legislatia existenta sunt total prohibitive pentru volumul de arhivare de care doresc eu sa ma ocup (de ex. se solicita camere speciale de studiu, laborator etc) - ceea ce nu este cazul pentru ca niciunul dintre clientii prospectati de mine nu ar avea nevoie de asa ceva.
Buna Ziua,

Va rog sa aveti amabilitatea de a ma ajuta in urmatoarea dilema: am infiintat recent o firma, ofer in special spatii de depozitare... As dori ca o ramura a noii mele activitati sa fie furnizarea de servicii de arhivare a documentelor catre IMMuri, microintreprinderi etc (nu companii mari gen banci sau companii de asigurari). Am citit legile 16/1996, 358/2002, 474/2006, 135/2007 si toate celelalte normative si ordonante care fac referire la aceste legi, insa din punctul meu de vedere acestea nu reglementeaza activitatea pe care eu doresc sa o prestez (a se intelege ca eu vreau sa ma adresez micilor firme din piata, care arhiveaza cateva zeci sau sute de dosare anual, nu firme care arhiveaza tone de documente anual).
Din perspectiva mea aceste legi pe care le-am enumerat (chiar daca in anumite paragrafe, foarte succint, fac referire nu doar la Arhivele Nationale ci si la arhivele tinute de prestatori) se refera in la activitatea Arh.Nat si a firmelor care arhiveaza documentatia anumitor intreprinderi care au volum foarte mare de documente (a se vedea de exemplu valoarea garantiilor solicitate pentru arhivele electronice), deci din punctul meu de vedere nu consider ca acestea sunt legile care reglementeaza activitatea pe care eu vreau sa o prestez.

Ma puteti deci indruma in acest caz pentru a obtine informatiile care imi sunt necesare pentru a organiza aceasta noua activitate potrivit legii?

Va multumesc anticipat!