avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 514 soluții astăzi
Forum Activitate procosmo

Activitate procosmo

Răspuns la discuția Probleme cu intretinerea.
Multumesc elga50

Din cate stiu listele la intretinere sunt publice si au obligatia sa le prezinte. Multumesc de ideea cu contarctul. Insa eu vreau sa fac un calcul dupa listele primite (cu stampila si semnatura, ca sa fie valide) dupa care voi vorbi cu proprieterul (cu care ma inteleg, nu e nicio problema) si voi scadea din datoria acumulata la intretinere.

Răspuns la discuția Probleme cu intretinerea.
Multumesc pentru raspuns. Am cateva lucruri de mentionat:

1. Proprietarul nu a specificat exact in contract ce cheltuieli trebuie sa platesc.
2. Nu sunt student. Lucrez
3. Petreceri nu dau in garsoniera
4. Cine vine la mine vine in vizita, la un pahar de vin, un film.. etc Nimic galagios :)
5. Nu a specificat nimeni ca nu am voie sa primesc vizite
6. Nimeni nu a stat mai mult de cateva zile, ca sa nu vorbesc de faptul ca legal sunt 15 zile calendaristice, dupa care o alta persoana e bagata la intretinere
7. Trebuie sa fiu instiintat si sa imi exprim acordul
8. Eu platesc si implicit am dreptul sa stiu exact ce platesc.
9. Sincer nu stiam pana acum cum sta treaba exact cu intretinerea, nu aveam multe informatii, de aceea ma pota cuza de o anumita naivitate. Insa asta nu le da dreptul sa profite de situatie. Daca au facut asta acum trebuie sa dea explicatii..

Multumesc,
C
Buna ziua,

Situatia sta in felul urmator:

Locuiesc intr-o garsoniera cu un prieten. Am declarat ca stam 2 persoane. Dupa o perioadata m-am trezit cu 3 persoane la intretinere, fara sa fiu instiintat, cu pretextul ca e "trafic de persoane". Am vorbit cu administratorul care m-a trimis la presedintele asociatiei de locatari. L-am rugat sa imi puna la dispozitie Listele cu Intretinerea lunara de cand m-am mutata pana in prezent. Dansul mi-a spus sa fac o cerere de care sa atasez contractul de inchiriere.