Trebuie subliniat ca o anexa , parte din contrat nu a fost semnata.Furnizorul era dator sa semnaleze o serie de clauze specifice fiecarui serviciu si sa ceara acordul beneficiarului pentru ducerea lor (serviciilor) la indeplinire.Este prin asta culpabil furnizorul ?
Prin notificare furnizorul de servicii obliga cealalta parte semnatara a contractului(be-neficiar) sa achite un debit,altfel se va adresa justitiei.Cat de indreptatita este prima parte,daca in clauzele prezentate sau in orice alte intelegeri nu a notificat partenerul (beneficiar al serviciilor sale) cu privire la posibilitatea ca in sistemul sau de calcul al datoriilor(sume de incasat) sa apara cu doua coduri de client si , mai mult ,pretinde sa se faca referire doar la un singur cod(unde -nota bene-s-ar fi adunat debitul)?
Contractul s-a derulat pana cand au aparut sume cu care nu am fost de acord,iar eu am fost notificat.Litigiul presupune si elementele descrise mai sus,din punctul meu de vedere,dar nu stiu ce este corect de facut si totodata si amiabil.
contractul este din capul locului suspectabil ca forma de prezentare(are suprascrieri,adaugiri)ceea ce-l face mai degraba ilizibil;suspiciunile se acuiteaza la prezentarea facturilor cu coduri de client diferit desi ele sunt emise de un sistem informatic considerat avansat(performant,profesionist),inca mai mult ,pe facturi se
selecteaza numarul contractului(desigur automat) dar data incheierii lui apare in doua zile...(ca sa fiu mai clar ,odata 11 ale lunii odata 18 ale lunii...).Furnizorul de servicii practic se afla in culpa de la inceput, aspectele de mai sus insa nu au fost denuntate pana in prezent.Modul de aplicare al contractului a generat un litigiu,iar eu sunt debitat cu sume cu care nu sunt de acord.Care ar trebui sa fie reactia mea dupa ce am primit NOTIFICARE ?