Buna ziua tuturor,
am o mica-mare problema cu cartea mea de munca. La un moment dat, anul trecut, angajatorul m-a anuntat ca "s-a pierdut" cartea mea de munca, cum ca au pierdut-o cei de la ITM (Olt, daca are vreo importanta, firma la care lucrez avea sediul social acolo).
La inceputul acestui an mi s-a comunicat ca nu mai am nevoie de carte de muncA, totul se trece electronic. Din cate stiam eu, asta inseamna trecut datele de pe cartea de munca intr-o baza de date. Dar cum cartea mea de munca nu mai exista... nu prea au ce date sa bage. Mentionez ca intr-un drum pe care l-am facut la un moment dat la ITM Olt, figurez acolo cu asigurarile platite, taxele, impozitele, etc, din partea angajatorului, pentru mine. Dar in nicio inregistrare nu apare seria si nr cartii de munca. Ei spun ca angajatorul nu a adus-o niciodata, angajatorul ca au pierdut-o ei.
Nedumerirea mea este: cum imi pot reface cartea de munca? Tot istoricul adica? Imi mai trebuiesc adeverintele de la toate locurile de munc avechi, vizate de ITM, si cu ele ma duc la (acelasi) ITM sa-mi refaca cartea? Fie ea si doar in format electronic? Ma gandesc totusi, nu este obligatia angajatorului care a pierdut-o?