Nu neaparat asta ar fi problema, ci ma gandeam ca pot ridica ceva pretentii cum ca ei au voie sa locuiasca acolo, chiar in eventualitatea in care nu ar mai plati chiria sau chestii de genul asta.
Am inteles. Se pare ca informatia pe care o stiam eu in legatura cu pensia si alte venituri este falsa. Multumesc mult pentru lamuriri si va doresc o zi placuta in continuare;
Va multumesc mult pentru mesajul prompt;
Pentru o simpla viza de flotant tot e nevoie de contract inregistrat la finante? Banuiesc ca exista o posibilitate sa merg la politie sa declar ca efectiv ei stau la mine (fara chirie etc). Ma expun vreunor riscuri/neplaceri pe viitor?
Eu sunt beneficiarul unei pensii de urmas(sunt student). Din unele surse stiu ca daca am venit, nu voi mai primi pensia. Asadar daca as inregistra contractul la finante, voi mai primi pensia? Informatia care am afirmat-o eu legata de anularea pensiei daca beneficiez de venit este corecta?
Beneficiez de o pensie de urmas pt ca sunt student si o voi lua pana la 26 de ani(atunci voi termina facultatea).
Din cate stiu daca ma angajez undeva nu mai primesc pensia. E adevarat?
De asemenea am un apartament inchiriat (apartamentul este 50% pe numele meu, 50% pe numele mamei - decedata). in baza inchirierii am incheiat si un contract din acela tip cu chiriasii. Contractul nu l-am inregistrat la finante, pot sa il inregistreze chiriasii fara mine?
Si daca il inregistreaza ei, sau ma rog eu, se anuleaza pensia, fiind considerat venit? (din cate stiu nu am voie la niciun venit - posibil sa ma insel)
Sunt proprietar (50% eu, 50% mama mea care este decedata, nu am frati) al unui apartament cu 3 camere. In urma cu 1 luna am inchiriat apartamentul, si am semnat un contract din acela tip in 2 exemplare.
La momentul respectiv chiriasii ziceau ca or sa vrea o viza de flotant la un moment dat. Acum mi-au spus ca vor sa mergem la politie sa isi schimbe buletinele amandoi, astfel incat sa aiba adresa la apartament.