avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1022 soluții astăzi
Forum Activitate nea30

Activitate nea30

buna ziua.am o mare problema.sunt abonat vodafone de 2 ani de zile.in septembrie am mai facut un abonament.zilele trecute urma sa mi se inchida primul abonament facut in 2009in urma incheierii contractului.am facut o cerere cumai bine de 30de zile inainte de incetarea contractului dar surpriza cererea nu a putut fi procesata.am sunat iarasi la ei si le-am zis problema si mi-au alocat50minute pana pe 30luna urmatoarecad urmeaza sa se inchida abonamentul de tot.avand in vedere ca sau mai produs astfel de incidente in care "erorile"sistemului doar eu le sesizam si faptul ca la inceperea contractului persoana ce reprezenta vodafonul mia zis ca telefonul va fi decoda gratuit,ceeea ce nu s-a intamplat deoarece acum imi zic ca se plateste taxa de 10euro am decis sa discut cu ei problema incetarii contractului ce l-am facut anul aceste pentru a nu mai avea probleme.insa cand am sunatla departament mam ales cu un telefon inchis in nas.ce pot face?mentionez ca as vrea sa inchid celalalt abonament dar fara a plati taxele de reziliere deoarece nu sunt deloc multumita de serviciile furnizate.va rog sa imi raspundeti