avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Activitate catalin1972

Activitate catalin1972

Am trimis o notificare catre respectiva casa de asigurari chiar sub forma de nota explicativa.cu cerere de rezolvare amiabila. In contract este stipulat ca se poate rezolva pe cale amiabila sau de comisia de arbitraj a CNAS sau de instantele civile.
De altfel contractul se poate vizualiza in normele CNAS 2011-2012.
Am un SRL cu domeniu de activitate ingrijiri la domiciliu. Am fost in contract cu o casa judeteana de asigurari care de 4 luni nu mi-a decontat serviciile. In 24 sau 25 oct am intrebat ce se intampla cu banii. Raspunsul a fost ca s-au platit facturile in ordine cronologica catre alte firme de acelasi cu care casa respectiva era in contract.
In 26 oct casa dispune un control la SRL-ul meu dar nu la acte ci se duc pe teren la pacienti ca sa intrebe daca am indeplinit serviciile raportate. Desigur ca au cautat pana au gasit nereguli (suntem incepatori). Mentionez ca nu am avut reclamatii din partea pacientilor ingrijiti adresate firmei noastre sau catre casa de asigurari.
In 27 primesc pe fax procesul verbal cu neregulile constatate si cu masurile: rezilierea contractului cu CAS, sesizarea institutiilor abilitate si inapoierea sumelor incasate pentru servicii raportate si neefectuate. (nb sume care au fost platite partial adica in 22 sept s-au platit serviciile pe luna iunie). SRL-ul mai are de incasat chiar dupa control in jur de 260 de mil. lei cu tot controlul lor.
In 03/11/2011 primes de la respectiva casa notificarea privind rezilierea contractului cu data de 07/11/2011 conf tezei a II-a de la litera g Art 14 din contractul cu respectiva casa.

Care sunt sansele mele intr-un proces cu aceasta casa de asigurari de sanatate? Ce tip de proces trebuie sa deschid?
Ce trebuie sa atac si cat timp am la dispozitie.?

Va multumesc