avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 698 soluții astăzi
Forum Activitate wwd

Activitate wwd

buna seara,am si eu o problema mare,sunt un student in varsta de 22 ani si din cauza faptului ca nu am vrut sa muncesc pe degeaba, si am avut curajul sa refuz un avocat care in zona mea este si mare patron si cunoaste toate organele de politie foarte bine,fiind chiar chiar vecin cu sectia de politie,m-a amenintat ca ma bate si are el grija de mine.Din pacate eu sunt si vecin cu el pe scara blocului,el avand mai multe locuinte,si,in urma cu cateva seri m-am intalnit cu el pe scara si amenintarile lui au prins viata,m-a oprit pe scara blocului,nu era nimeni in zona.,eu nu l-am bagat in seama si el vazand ca nu vorbesc cu el m-a lovit cu piciorul in soldul meu.Atunci oprit si eu si i-am spus sa stea cuminte,ca nu e sanatos?In felul asta a izbugnit scandalul,a inceput sa ma loveasca atat cu pumnul cat si cu piciorul,dar eu fiind mai innalt decat el il tineam departe cu maine,impingandul in piept,lovindu-ma doar la ureche zgariindu-ma putin in interior.In timp se ma aparam si il tineam departe de mine i-am rupt un tricou.Scandalul s-a oprit cand s-a auzit usa unui vecin de pe scara,care probabil a auzit scandalul dar nu a vrut sa se bage decat sa ne faca pe noi sa ne oprim,sa ne arate ca cineva ne vede dar nu se arata!Eu am urcat la apartamenul meu si intre timp a venit si el,mi-a dat un picior in usa si apoi a plecat,m-a mai asteptat la scara cateva minute si apoi a plecat!De atunci nu mai pot sa mai umblu singur prin oras pentru ca imi este teama de el si eu nu vrea sa provoc scandal sa ajung pe la politie sau altceva mai rau pentru ca stiu ca nu am niki o sansa in fata lui,mai ales ca are relatii si cunoaste bine legea.Precizez ca eu nu am primit nici un pumn in fata sau in alta zona a corpului pentru ca l-am tinut la distanta,dar nici el nu are nici un semn deoarece eu nu am incercat sa-l lovesc deloc,decat tricourul i l-am rupt eu!Va multumesc,ce pot s