Buna ziua. Numele neu este lidia si am o intrebare.
Am un nepot de 19 ani care are o prietena de 16. Sunt elevi la acelasi liceu, amandoi in clasa a xi-cea, dar nu sunt colegi de clasa. Nu stiu cu precizie de cata vreme sunt prieteni si nici nu o cunosc personal pe fata. Stiu in sa ca se intalnesc si in prezenta familiei ei. De cateva ori l-am auzit pe nepotul meu vorbind despre mama fetei ca despre "soacra lui", socant pentru mine! Am observat ca fata respectiva are o influenta benefica asupra nepotului meu; este mai linistit, mai interesat de viitor, mai preocupat de ceea ce face. Si, sincer, m-am bucurat.
Am aflat de la nepotul meu ca mama fetei a venit la liceul unde invata cei doi si s-a interesat la diriginta despre situatia lui scolara (ma intreb daca eu as face acelasi lucru la diriginta fetei, ce s-ar intampla.... este posibil si legal asta?)
Zilele trecute, insa, mama fetei a venit la mine acasa cu politia, spunand ca nepotul meu a fugit la munte cu copilul ei si ca i-a furat din casa o suma mare de bani. Bineinteles ca a urmat, inevitabil, acuzatia de corupere de minori. Atunci am aflat, de la mama fetei, ca domnia sa a stat de vorba cu nepotul meu,ce varsta are fiica, si ca stie de relati lor de 6 luni. Eu am aflat despre prietena lui intamplator, vazandu-i poza pe tefefon. L-am sunat pe nepotul meu si nu a raspuns la telefon.
I-am spus ca nu stiu absolut nimic despre ceea ce vorbeste domnia sa. Am dat una celeilate numarul de telefon sa ne putem anunta daca aflam ceva despre cei doi.
Am dat declaratie la politie si am asteptat.
A doua zi, ma suna mama fetei si-mi spune ca a vorbit cu fiica dominei sale si pare a fi controlata de nepotul meu; ca a mai vorbit cu prietenele fetei si a aflat de la acestea ca nepotul meu i-a interzis sa mai vorbeasca cu ele. De asemeni a tinut sa-mi spuna ca a luat legatura cu avocata domiei sale. M-a intrebat daca am reusit de vorbesc cu nepotul meu, i-am spus ca nu si i-am promis ca o sa o sun imediat ce aflu ceva.