avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 335 soluții astăzi
Forum Activitate radu_irimia

Activitate radu_irimia

Agentul la care am avut acest caz mi-a spus ca nu i se poate deschide dosar penal pentru ca nu am mai mult de 10 zile de ingrijiri medicale.Au trecut vreo 4 luni de la accident,timp in care mi s-a spus tot de agent sa astept decizia lor,fara sa fac nimic.Acum se mai poate face aceasta plangere? Inca nu mi-a venit nimic oficial acasa,de la cei care intrumenteaza cazul.
Buna ziua,

In timpul liber imi place sa merg cu bicicleta,pe distante relativ mari 30-50 km,deci nu sunt un incepator.

Intr-una din plimbari,intr-un sens giratoriu am fost acrosat de un autoturism,al carui sofer a oprit,m-a intrebat daca sunt ok,dupa care a plecat.Eu am sunat la 112,apoi m-am deplasat la spital pt ca eram destul de ranit,cu multiple traumatisme,lucru constat si la urgentza.Am fost apoi la politie sa anuntz accidentul,am aflat ca soferul fusese chiar inaintea mea (accidentul s-a intamplat pe la 7 seara,eu am ajuns pe la 12.30 noaptea,el ajunsese pe la 11.30).Declaratiile noastre corespundeau,nu au fost lucruri diferite sustinute de mine sau de el.Mergand la IML,acestia mi-au dat 7-8 zile de ingrijiri medicale,desi 2 sapt de abia am mers sau ma dadeam nos din pat.

Dupa aproape 4 luni de la eveniment,vazand ca nu primesc nicio veste de la politia rutiera,m-am dus acolo,unde agentul insarcinat cu acest caz mi-a spus ca datorita celor 7-8 zile de ingrijiri medicale conducatorului auto nu i se va intocmi dosar penal dar ca va primi o amenda pentru nerespectarea distantei regulamentare.Vreau sa specific ca politia nu s-a deplasat la fata locului la momentul producerii accidentului si nici la spital.