avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 958 soluții astăzi
Forum Activitate m_adrian

Activitate m_adrian

Răspuns la discuția Bullying la școală
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Stimate domnule Popa ,aveti mare dreptate insa pe noi ca parinti cine sa ne educe .Tara e mare si avem educatia fiecare pe care o avem .Tocmai de aceea insist ca dascalii nostrii sa fie nu numai specializati la materiile ce le predau dar si buni pedagogi si mai ales buni educatori.Datorita lor copii se vor putea intoarce acasa cu alte valori educationale si sigur vor transmite si parintilor ce le-a scapat pana acum ,dar mai ales rupand lantul slabiciunilor ,vor avea ei mai multa grija de educatia copiilor lor .Cat priveste media si internetul ,situatiia e complet scapata de sub control .Incredibil ,ieri la AFI Palace la etaj unde sunt mai multe televizoare cu jocuri de tip X-Box ,am vazut cum unii se jucau un joc ,in vazul tuturor, cum o fata era aruncata pe plaja si altii o loveau ca tot feluri de obiecte .Daca zici ceva lumea zice jos cenzura Chiar asa ?Pai normal ca se duce a doua zi copilul la scoala si acolo face ce a invatat in joc .Si nu acasa unde ai grija cu parole ci intr-un spatiu public de mare interes.
Răspuns la discuția Bullying la școală
6 din 6 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
In primul rand doresc sa ma prezint ca un parinte ce am trait si eu aceste experiente triste relatate mai sus ,doar ca in perioada liceala a copiilor mei .