avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 351 soluții astăzi
Forum Activitate Cami2011

Activitate Cami2011

Inca doua intrebari:
1. Presedintele si membrii comitetului trebuie cumva sa aiba contract?
2. Daca ei vor sa faca munca voluntara, trebuie declarat undeva acest lucru?
Si daca nu dorim sa angajam un administrator? Nu putem functiona si fara el? Repet, ne este mult mai usor, financiar vorbind, sa ne gestionam singuri. Suntem prea putini oameni pentru a putea sustine un angajat a carui munca poate fi facuta de oricare dintre cei 8 proprietari. Multumesc!
Buna ziua! Ma intereseaza conditiile in care o asociatie de proprietari isi poate desfasura activitatea. Mentionez ca blocul in care locuim este unul cu doua etaje plus mansarda, iar in total sunt 8 apartamente. Fiecare cu centrala proprie si apometre. Gunoiul nu il platim pentru ca imobilul este in sectorul 1 al capitalei, iar de curatenie ne ocupam noi, prin rotatie. Lift nu avem. Cu toate acestea, fara asociatie de proprietari nu putem primi factura la apa si la curentul aferent scarii blocului. Contractele sunt pe numele fostului proprietar, care a detinut terenul pe care s-a construit blocul acum. Iar facturile nu ajung la noi. Problema este ca noi nu suntem de acord sa platim un administrator cu atestat, care sa faca doar cateva calcule pe care le putem face si noi. Adica apa, pe care o calculam simplu, pe baza indicatorilor de la apometru (plus eventualele pierderi) si curentul pe scara. Putem avea o asociatie de proprietari fara a avea un administrator?