Salutare!
Acum aproximativ 10 zile am primit mail de la europcar, in sfarsit au binevoit sa raspunda. Au spus ca imi vor returna banii si ca isi cer scuze pt inconveniente. Ieri au intrat banii pe card. Suma exacta pe care au luat-o abuziv, nici un cent in plus, nici o despagubire pentru tentativa lor de frauda si pentru neplacerile create, pentru munca si orele pierdute in insistenta mea de a-mi recupera banii...
OPC-ul a raspuns, mi-au cerut detalii pe care le vor inainta mai departe la Centrul European al Consumatorilor Romania /European Consumer Centre Romania www.eccromania.ro
Voi lasa sa continue investigatia OPC-ului pentru ca probabil nu sunt prima si singura care plateste acele zgarieturi, poate alti clienti de ai lor nu au avut inspiratia mea sa fotografieze masina si sa isi ceara inapoi drepturile.
Va doresc toate bune tuturor si insistati atunci cand stiti ca aveti dreptate!
Multam inca o data pentru comentariu, voi actualiza topicul pe masura ce mai am noutati. Ieri am trimis o sesizare si la OPC, poate vor lua ei legatura cu OPC ES sa le semnaleze cazul sau imi dau alta sugestie.
Ma bucur ca ai reusit sa iti rezolvi aceasta situatie favorabil si sa recuperezi banii.
Iata ca acum sunt si eu intr-o situatie similara, cei de la rent-a-car nu raspund la mail si am initiat procedura de refuz de plata. Insa am senzatia ca si cei de la banca vor sa scape cat mai simplu si repede de cazul meu, mi-au spus ca din punctul lor de vedere toata povestea e ok, ca cei de la rent-a-car au voie sa retraga bani ulterior din cont.
Voi insista cu refuzul platii si sper sa reusesc sa recuperez banii. Va tin la curent.