avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Activitate vaidaaurelian

Activitate vaidaaurelian

Răspuns la discuția Restituire bani companie aeriana
Ok, va multumesc pentru asistenta acordata. Nu-mi ramane decat sa ma resemnez si sa blamez inca o data justitia romana, pentru ca inca o data, nu mi se pare corect sa NU ma informeze in legatura cu clauzele contractuale si sa mi se ia banii pe sistem japca, fara nicio chitanta la mana, contract, bon fiscal... orice ! Va multumesc inca o data pentru ajutor, toate cele bune !
Răspuns la discuția Restituire bani companie aeriana
Mie, personal, nu mi se pare ca aceste metode ii acopera in fata legii. Mi-au cerut destintatie, data, nume, prenume. Nu mi-a fost prezentata absolut nicio clauza. Mi se pare inadmisibil. Am fost peste ei si s-a uitat cucoana respectiva la mine ca si cum as vrea s-o jefuiesc, in momentul in care am intrebat-o de rambursare. "Biletul e nerambursabil", zise ea !
Răspuns la discuția Restituire bani companie aeriana
Am mers la sediul unei companii aeriene situat intr-un mall bucurestean, mi-am manifestat dorinta de a achizitiona un bilet, mi s-a transmis ca trebuie sa achit suma de aproximativ 500 de lei ( suma pe care am achitat-o pe loc ), dupa care mi s-a comunicat ca biletul il voi primi pe mail. zis si facut, numai ca nu mi-au fost aduse la cunostinta conditiile in care s-a facut tranzactia. asta m-ar interesa sa stiu, daca-i pot speria amenintand cu protectia consumatorului, ca de judecat n-am nici timp si nici bani. va multumesc pentru implicare si pentru raspunsurile dumneavoastra !
Răspuns la discuția Restituire bani companie aeriana
probabil ca este un checkmark, insa eu nu am bifat nimic la nivel electronic, poate doar operatorul companiei aeriene.
Am cumparat un bilet de avion cu destinatia Londra, pe care am platit aproximativ 500 de lei. Nu am semnat un contract in sensul asta, nici macar o chitanta nu am primit ( deci nu am luat la cunostinta conditiile, termenii, politica companiei etc.). Mi s-a comunicat ca voi primi un e-mail in care e scris codul aferent biletului cumparat de mine si atata tot. Acum, din motive personale, nu mai pot merge in Anglia iar compania respectiva nu vrea sa-mi restituie banii. Eu personal nu cred ca e normal sa mi se spuna dupa ce am cumparat biletul ca e nerambursabila tranzactia ( si altele). Exista vreo lege care sa ma sustina in acest sens ? Daca da, ce sanse am sa ii "sperii" spunandu-le ca fac plangere la OPC ?