Am primit la sediul meu (in Romania) aviz de inspectie fiscala. Eu nu mai activez ca si PFA din 2009 (dar nu sunt desfiintata) si mai mult, sunt stabilita in strainatate.
Dupa primirea avizului, am mobilizat pe unul din membrii familie mele sa se duca cu chitantele si bonurile ce justifica cheltuielile. Bineinteles, mai trebuie duse o serie de alte acte - registrul incasari-plati, facturi etc.
Ingrijorarea mea vine din faptul ca membrul respectiv de familie nu stie sa dea explicatii in ceea ce priveste intrarile si iesirile din registru. Am vorbit la telefon cu inspectorul si l-am rugat sa permita membrului de familie sa ridice actele depuse initial (pentru care nu s-a semnat niciun proces verbal sau orice altceva de predare-primire) pentru a putea discuta si explica membrului de familie ce reprezinta inregistrarile respective si inspectorul mi-a spus ca sa aduca restul actelor si o sa-mi transmita dumnealui ulterior pe email eventualele intrebari.
La fel si cu raportul de inspectie, mi-l transmite pe email (intr-o saptamana de la predarea tuturor actelor) urmand ca eu in maxim 3 zile sa raspund.
Mi-a mai spus ca as putea sa fac o cerere de amanare (am uitat sa-l intreb cui trebuie s-o adresez) dar mi-a spus ca nu crede ca mi s-ar aproba.
Eu ma intorc in tara pentru o vizita in Aprilie, dar daca predau acum toate actele deja se va fi terminat inspectia pana atunci si nu voi fi avut ocazia sa imi "apar pozitia" in persoana.
Puteti sa imi spuneti (eventual cu trimitere la lege) ce posibilitati am pentru a asigura un rezultat cat mai corect pentru ambele parti in urma inspectiei? Daca nu s-a semnat nimic la predarea primului rand de acte n-as putea sa le iau inapoi si sa le aduca ulterior membrul familiei pe toate? Sau as putea sa aman inspectia atat de mult, pana in aprilie?