avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1139 soluții astăzi
Forum Activitate monica0000

Activitate monica0000

Wow! Cat de rapid am primit raspunsuri:) Va multumesc!

Stiu ca asociatia de proprietari ar fi o solutie, daca nu singura. Din cate am aflat s-a mai incercat infiintarea unei asociatii acum un an, insa nu s-au strans suficiente semnaturi...multi prefera sa se complaca, poate si pentru ca suma nu inseamna mult in bugetul lor...nu stiu:). Dar in acelasi timp multi se plang.

Mie nu mi se pare normal sa nu existe asociatie si sincera sa fiu nici nu stiam ca e posibil:) (scuzati-mi naivitatea:) Eu vreau sa platesc ce consum. Nici nu se pune problema. Daca beneficiez de ceva mi se pare normal sa platesc. Dar daca eu dau 100 de lei pe lumina+gazon+paza(care nu e paza)+etc si 100 de lei pe administrare, iar serviciile nu sunt prestate ok, nu mi se pare drept acest pret. Nu m-ar deranja pretul daca toate clauzele contractului pe care am fost invitata sa-l semnez ar fi respectate!

Asa ca eu vreau asociatie si mai vor sa zicem inca trei vecini...dar ce ne facem cu restul care chiar daca sunt nemultumiti merg pe principiul las-o ca merge si asa? E o intrebare retorica, nu astept raspuns...imi spuneam doar of-ul:)

Seara buna!
Buna ziua,

M-am mutat de curand intr-un complex rezidential construit in 2007 in care nu exista asociatie de proprietari. Administrarea se face printr-o firma care incheie contracte de administrare cu fiecare proprietar in parte (200-300 proprietari!). La jumatatea anului trecut majoritatea contractelor de administrare au expirat (valabilitatea contractului era pe un an cu prelungire doar cu acordul partilor). O parte din proprietari nu au dorit reinnoirea contractului datorita calitatii serviciilor oferite de aceasta firma si au dorit negocierea unor preturi raportate la calitate (in prezent taxa de administrare reprezinta jumatate din suma facturii). Administratorul nu a acceptat si a refuzat orice schimbare, dar emite in continuare facturi.

Cazul meu: m-am mutat, fostul proprietar nu avea un contract, eu nu am semnat un contract cu administratorul, insa primesc facturi in cutia postala inca pe numele fostului proprietar. Acesta a anuntat administratia ca nu mai este proprietar, dar se pare ca nu a avut niciun efect. (cazul nu e singular:)

Intrebari:
1. Daca contractele vecinilor au expirat este normal sa fie facturati in continuare?
2. Daca eu decid sa nu semnez un contract in conditiile oferite de administrator imi poate solicita sa-i platesc? sau ii poate emite in continuare facturi fostului proprietar?

PS Unul dintre vecini achita lunar contravaloarea pentru energia electrica pe scara si pe strada, care fac parte din factura, insa refuza sa plateasca taxa de administrare. Administratorul ii returneaza de fiecare data banii sub pretextul de "plata necuvenita":) E posibil ca la achitarea partiala a unei facturi furnizorul sa returneze banii si sa il treaca restantier cu intreaga suma? (nici el nu mai are un contract valabil)

Multumesc!