Buna seara,
M-am angajat de aproape o luna (fara 8 zile), deci sunt inca in perioada de proba de 90 de zile. Din pacate, postul nu corespunde deloc asteptarilor mele.
Ori domnisoarele de la HR si cu viitoarea sefa mi-au prezentat cu buna stiinta postul ca fiind mai tehnic decat acesta este de fapt, fiind presate de timp pentru a angaja un om, ori pentru ele acest post chiar reprezinta ceva tehnic. M-am lamurit cum sta treaba.
Intrebarea mea este urmatoarea: daca imi prezint acum demisia, va exista o perioada de preaviz dupa care pot pleca, sau aceasta intra in vigoare din ziua in care este luata la cunostiinta de catre angajator? Presupunand si ca angajatorul va decide unilateral incetarea contractului de munca, este obligat sa ofere o perioada de preaviz?
Se mai aplica acest concept de ''preaviz'' in perioada de proba?
Va multumesc anticipat pentru raspuns si va doresc o seara buna!
Buna ziua,
Marti, 28 feb. am achizitionat dintr-un asa-numit "Hypermarket" un router wireless. Am ajuns acasa incantat de toate functiile explicate pe cutie intr-un mod cat mai frumos grafic, cinste producatorului!
Ei bine, s-a dovedit ca produsul nu se ridica la asteptarile mele, si cred ca la ale nimanui - deconectari frecvente, viteze reduse, per total o performanta si impresie foarte proasta in comparatie cu vechiul meu router (150 Mbps 1 antena fata de 300 Mbps cu 2 antene la cel nou).
As dori sa stiu daca mai pot sa il re-ambalez si sa il returnez la hypermarket. Politica lor de returnare este practic, si probabil la toate aceste magazine se intampla asta, doar praf aruncat in ochii consumatorului:
[se pot returna]..."Acele produse neperisabile, nefolosite si in ambalaj original care, dupa achizitionare, nu mai corespund nevoilor dumneavoastra...
Produsele trebuie, in mod cumulativ, sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa nu faca parte din categoria produselor alimentare proaspete si/sau lenjerie intima;
- sa nu faca parte din categoria produselor pentru care legea interzice returul;
- sa fie din categoria produselor neperisabile;
- sa fie nefolosite si in ambalajul original;
- sa fie in termenul de garantie sau de valabilitate;
- sa nu fie lipsite de conformitate (Pentru produsele lipsite de conformitate se aplica dispozitiile legale in vigoare)."
Nu inteleg, cum poate un produs sa nu mai corespunda nevoilor mele pana nu il deschid, testez si constat asta?! Poate doar daca ma duc acasa si constat ca mi-a picat din cer un alt router, sa zicem, mai performant decat cel tocmai achizionat. De aceea consider ca aceasta politica de returnare a lor sunt doar cuvinte care sa umple cateva paragrafe pentru a afisa asa ceva, pentru ca probabil sunt obligati de lege.
Va rog sa ma ajutati in aceasta privinta. Exista vreo lege/ordonanta/clauza care sa intervina peste vrajeala ieftina a domnilor "hypermarketi"?
Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna si un weekend placut!
P.S. mentionez, ca, desigur, mai am si bonul fiscal eliberat la casa.