avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Activitate Morarus

Activitate Morarus

In urma cu ceva vreme am achizitionat de la [editat] 2 tablete smarttab7 la prelungirea abonamentului de baza.
Au sosit device-urile, in curs de 3 ore la la intorudcerea simm-urilor si folosirea acestoram, am constatat probleme de disfunctionalitate.
am sunat reprezentantul de cont cel imputernicit de catre [editat] al celor de la [editat] comunicand aceste probleme. A luat la cunostinta cele spuse de mine. Normal trebuiau inlocuite pe loc sau returnarea sumei. Raspunsul celor de la [editat] a fost sa trimit aceste tablete in service. am executat cele spuse de ei cu problemele constatate cu referire la aceste tablete Dupa 5 zile s-au reintors tabletele de la service cu un raspuns telefonic ca sunt in perfecta stare de functionare. Au sosit la sediul firmei prin curier, prin proces de predare primire. Am desfacut coletul si am inceput sa folosesc tabletele, dar spre surprinderea mea pe fisa de garantie nu era nicio stampila , revizie sau ceva care sa certifice buna functionalitate. In cca 40 minute de la utilizare m-am confruntat cu aceleasi probleme.restarturi consecutive si blocarea dispozitivelor. Am sunat la cei de la [editat] sa le spun de aceasta problema, la care au ridicat din umeri, nu stiu ce sa raspunda. au trecut pe la sediu si au observat problemele celor 2 dispozitive. Ca urmare, am cerut rezilierea contractului.Pe langa aceasta problema cu tabletele am avut probleme cu utilizarea contului My[editat], conexiunea VPN, unde imi pot monitoriza costul si alocarea de minute catre fiecare numar . Au fost depuse 3 cereri am primit cate o confirmare pe mail timp de 3 saptamani, dar fara rezultat. Ca urmare am cerut o rezolvare cat mai uregnta referitor la problemele avute dar fara rezultat. cei de la [editat] au spus ca am tot dreptul de reziliere din moment ce nu au fost rezolvate toate aceste probleme. Asadar am fost nevoit sa iau tabletele si sa le duc la ei in birou pentru rezolvarea problemelor. Pe langa aceste mai adaugam si o problema de monitorizare a minutelor a serviciului costcontrol apeland nr *123#, unde ne afisa un consum iar cel real era mult mai mare. Le-am explicat de aceasta eroare, iar raspunsul lor a fost ca se va rezolva. La serviciul My[editat] au raspuns cum ca sistemul a ales un nr. din sistem ca fiind administrator , dar acesta nu facea parte din cele 10 numere contractuale, ne vor face o reducere din factura in valoare de 1800 lei la minutele care nu au fost contorizare cum trebuie, plus cele 2 abonamente de tableta. Normal ca nu vom plati ceva de care nu am beneficiat! trinand cont de toate aceste probleme am cerut rezilierea contractlui.Noi nu mai putem avea incredere in serviciile lor ca urmare nu consideram ca avem o colaborare tocmai fericita. repet ceide la [editat] au spous ca nu oit face nimic cu cei de la [editat]. Noi ce facem in aceasta situatie.
Va multumesc,

[Editat denumirea societatii. Este interzisa postarea pe forum indiferent de context. Va multumim]