avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1053 soluții astăzi
Forum Activitate norulet

Activitate norulet

Răspuns la discuția eroare de sistem firma cablu tv
voi face aceasta sesizare catre protectia consumatorului si poate ar fi bine sa trimit o sesizare scrisa la fel si la upc cu toata povestea?? scrisa??.. ca asa ce s-a discutat telefonic, sigur nu v-a recunoaste nimeni ce m-i s-a spus la telefon...
Răspuns la discuția eroare de sistem firma cablu tv
multumesc mult pentru sfat, ceea ce am primit acasa, in urma schimbarii de pachet de servicii , nu prea arata a contract, ci doar o grila de plata in cazul in care eu doresc sa renunt inainte de 12 luni timp cat ar tine noul contract , .. grila cu sume care ar trebui sa le dau eu lor daca nu mai vreau serviciile lor...
Buna ziua!... am solicitat schimbare de pachet abonament acum 6 luni,vazusem oferta de pe internet .. si am ales ,pachet suprem la valoarea de 71,77lei, TV Digital Extra - 114 canale
Pachetul Passion - inclus
Pachetul Filmbox - inclus
Fiber Power 120 Mbps - download pana la 120 Mbps
ALO Oriunde 100 - 100 minute incluse
Telefon fara fir - inclus
am sunat la nr. tel indicat, m-i s-a dat telefonic un nr. de inredistrare, si urma sa astept sa fiu contactata telefonic de un operator zonal , ceea ce s-a si intamplat cam in 48 de ore.
Operatoarea, la tel mi-a repetat identic ce cuprinde pachetul suprem asa cum l-am aratat mai sus , si am stabilit cand sa vina echipa sa faca schimbarea.
okkkkkk... la prima factura care trebuia sa o platesc, constat ca valoarea era de 42,01lei.
O platesc, si vin acasa si sun la bucuresti , intreb , ce pachet am?? ca eu am optat pt pachetul suprem care are valoarea de 71,77lei, iar factura am avut de 42,01lei..
m-i s-a spus ca, probabil nu a fosy luna intreaga si de aceea asa suma miva. okkkkk
Luna urmatoare.. factura in valoare de 45,12lei, spun la casiera ca eu trebuie sa platesc mai mult ca am abonament cu valoare mai mare,...imi spune ca nu imi poaye incasa alta suma decat cea de pe factura
vin acasa si sun iar la bucuresti si iarasi intreb ce pachet am, chiar daca vedeam pe factura ca scrie clar ''pachet suprem'', am spus ca iar am platit factura in valoare mai mica decat stiam ca e abonamentul
m-i s-a spus ca o sa verifice sa vada ce se intampla
Dupa cum probabil stiti, cand raspund la telefon ei, isi spun rapid numele si intreaba cu ce sa te ajute, deci nu am inteles niciodata cum se numeau cei cu care vorbeam
Urmatoarea luna, ...factura 45,12lei:...m-am gandit ca probabil e vreo oferta la schimbare de pachet si nu am vazut eu.. siiii
nu mai sun.. platesc factura si gata
In luna martie 2012.. merg sa platesc factura in valoare de 43,40.. siiii... opssss.. trebuie sa platiti retroactiv suma de 312lei ca aveti abonament in valoare mai mare..
[sotu a mers sa plateasca] ..Eu primesc acasa telfon si m-i se prezinta o doamna ca fiind consiliera mea personala si m-a anunta ca am de platit retroactiv acea suma.. zic, pardooon??
eu am anuntat, doua luni la rand si la casierie si prin telefon la bucuresti ca am abonament in valoare de 71,77lei si am factura mai mica... nu s-a sesizat nimeni ca in atatea luni ???m-i s-a spus ca v-a face o sesizare catre superiori sa spuna ca nu vreau sa platesc suma retroactiva... am zis daa, si am rugat sa se specifice caa, da platesc abonamentul pe care l-am cerut in valoare de 71,77lei dar nici un leu retroactiv, nu vad care e vina mea???
plus ca mi-a mai spus , telefonic, ca aceasta suma cuprinde plata echipamentului si diferenta de abonament, ...
am intrebat, ce echipament?? nu mi-a spus nimeni nimic ca trebuie sa platesc asa ceva..
okkkkkkk
Sun la bucuresti..., de data asta intreb clar cum se numeste operatorul cu care vorbesc, si ii spun povestea.. domnul, zice... nu v-a pot spune nimik deocamdata, doar ca da e o sesizare inregistrata, si ca trebuie sa astept sa vedem ce spun superiorii... corect..darrrrr, suma reatroactiva tot v-a trebui sa o platesc... zic, de cee??e vina mea???... zice, nuuu e probabil o eroare de sistem, ne cerem scuze pt asta, dar suma v-a trebui sa o platiti..
Am rugat si pe acel domn sa anunte pe superiori ca eu am anuntat si telefonic neregulile si am anuntat si casiera de fiecare data, si ca euu nu platesc nici un leu retroactiv, doar suma de 71,77lei abonamentul pt care am optat.Mi-a dat un nr de inregistrare .. si urma ca in decurs de 48 ore lucratoare sa primesc un raspuns.. nu am primit nimiccc. La cateva zile , primesc un tel de la serv. de facturari si imi spune o doamna ca am de plata acea suma retroactiv pt ca am beneficiat de nu stiu ce canale tv care, spunea ea , ca nu ar fi fost cuprinse in pachet..Zic..ati gasit alta varianta ca sa ma faceti sa platesc?? e vina mea ca eu am platit suma care era pe factura?
.. zice... a fost o eroare de sistem dar ati beneficiat de servicii.. zic...ok iar suma totala a serviciilor care era pe factura am platit-o
eroare de sitem , ok, dar atatea luni?? cine trebuia sa vada acea eroare?? cand emiteti o factura pe care scrie clat ''pachet suprem'' atatea luni nu vedeti cei care trebuie sa vada, ca nu coincid sumele ca valoare de abonament?
ziceeee.. deci nu platiti? sa stiu ce transmit superiorilor... zic platesc doar valoarea abonamentului pentru care am opta, nici un leu retroactiv, suma retroactiva sa o plateasca cine trebuia sa descopere acea eroare de sistem. okkkkkkkkkk
Urmatoarea luna....43,40lei factura pe luna martie2012...
am mers sotu si a platit-o evident..
deci dupa toate telefoanele si conversatiile purtate, primesc factura cu suma de 43,40lei..
nici un raspuns de la bucuresti..
okkk
acum o saptamana primesc mesaj telefonic ca am de plata factura telefonica in valoare de 415,88lei factura ce cuprinde abonamentul de 71,78lei plus suma retroactiva si penalitatile aferente ca nu s-a platit la timp suma retroactiva
..primesc si factura acasa in valoare de 415,88 cu aceleasi specificatii..
INTREBBBBBBBBB...CUM SA REZOLV ACEASTA PROBLEMA??