Solicit si eu suportul dumneavoastra in ceea ce privesc urmatoarele.
In data de 23.04 m-am prezentat in cadrul unei agentii x ptr a cesiona un contract de internet de laptop. Ofiterul in cauza a facut un transfer eronat si a transferat ambele abonamente de pe numele meu pe numele celui care doream sa-i cedez doar abonamentul de internet ptr laptop. Am sunat in centrala sa se remedieze, mi s-a spus ca trebuie sa ma prezint din nou in agentie ptr remedierea situatiei si ptr a-mi transferat inapoi propriul meu de abonament de voce ce aparea ca fiind cesionat. Mentionez ca nu am semnat nimic prima data cand s-a facut eronat transferul de operatorul lor. Si chiar l-am intrebat daca nu se semneaza o hartie si mi s-a spus ca nu. A doua oara cand m-am prezentat in agentie pentru a-mi fi transferat inapoi propriul abonament de voce mi s-a spus ca e totul ok si chiar am semnat niste hartii care atestau faptul ca prietenul meu, mi-a cesionat abonamentul de voce inapoi pe numele meu. Vreau sa stiu dc ezista vreo cale de a actiona in judecata compania respectiva, intrucat dupa ce am vorbit cu diverse persoane la ei in centrala si le-m cerut sa imi fie transferate punctele de loailitate si vechimea din retea, ei vin si imi spun ca au facut o exceptie prin a mi le acorda, desi nu a fost vina mea ca si client. Dupa ce am platit toate facturile la zi de aprox 8 ani, acuma ma vad obligata sa le platesc o factura in avans intrucat mi s-au schimbat data de facturare si contul de client, care au ramas persoanei care am vrut sa ii cedez abon de internet laptop, iar eu am fost incadrata ca si client nou nout.