Va multumesc pentru raspunsul rapid.Cand am sunat mi-au spus ca serviciul cost control are un caracter orientativ si ca durata maxima care nu poate fi acoperita este de 48 de ore.Oricum costul suplimentar este neschimbat din data de 9 ora 12.55(sunt mai mult de 48 de ore),deci minunatul apel de 110 minute ar fi trebuit sa se produca in intervalul 9-11(este exclus pentru ca nu am efectuat nici un apel international).Eu vorbesc in medie 200 de minute international si poate s-au gandit ca nu le observ pe cele 110 bagate de ei.
Buna seara,am o problema cu o factura de la o firma de telefonie mobila.
Factura mea se emite pe 11 ale lunii,am verificat suma de plata prin serviciul cost control pe data de 11 la ora 13:57,erau 8.48 euro cost suplimentar.Apoi am mai facut o verificare la ora 18.50,imi intrasera minutele si costul era 0.La emiterea facturii am observat ca am de platit 285 lei,am sunat la Relatii cu clientii si am fost informat ca am un cost suplimentar de 34 euro pentru convorbiri internationale(celelate costuri le cunosteam).Acesti 34 de euro au fost adaugati abuziv deoarece cu cel putin 72 de ore inainte de data de emitere a facturii nu am efectuat nici un apel international.Toate apelurile pe care le-am efectuat s-au incadrat in abonament,fiind foarte atent la acest detaliu.Va rog sa imi dati un sfat cum sa procedez pentru a nu plati surplusul de 185 lei(daca exista vreo cale) .
Va multumesc,Razvan!
[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]