avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 844 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters253422

Activitate ContSters253422

Sunt un utilazator al unei societati de furnizare a serviciilor de telefonie mobila, inca din anul 2007, cu un abonament (cu sms-uri si minute incluse in abonament), in prelungire incepand cu luna decembrie 2011, si cu incetarea furnizarilor de servicii catre alt numar de telefon, de pe acelasi abonament in termenii prevazuti de contract (dupa 24 luni).
In luna ianuarie 2012, mi-a fost emisa factura, aferenta lunii decembrie 2011, (nu conteaza valoarea).
Aici vreau sa sesizez doua aspecte:
1) (la abonamentul pe care l-am prelungit)
Fiind sarbatorile de iarna, am trimis sms-uri (in retea), catre mai multe numere de telefon. Toate bune si frumoase… pe factura detaliata, apar sms-urile trimise numerelor de telefon, iar de la un moment dat acelasi sms se transmite catre acelasi numar de telefon de doua ori (desi numarul de caractere scrise nu depasea 160), astfel epuizand mai repede numarul de sms-uri atribuite.
2)(la abonamentul care urma sa inceteze serviciile cu data de 13 ianuarie 2012 )
De pe acest numar de telefon, s-a folosit mai mult, sms-urile in retea, acestuia, atribuindu-se un numar de sms-uri. Am verificat de mai multe ori, cost controlul, anuntandu-ma ca mai am un numar de sms-uri si minute (nedepasind numarul acestora) . Dar cand a fost la facturare, m-am trezit cu 390 de sms-uri in plus la plata.
Am facut o sesizare la serviciul relatii cu clientii, in data de 31.01.2012, si m-au asigurat ca o sa verifice, si o sa-mi aduca la cunostiinta cele sesizate.
Termenul de rezolvare al unei sesizari este de 30 de zile.
In data de 27.02.2012, am primit un mesaj de la operatorul de telefonie, care suna in felul urmator:
,, Sesizarea d-voastra este in curs de analiza. Veti fi contactat in momentul in care avem toate detaliile necesare pentru a va furniza un raspuns. Va multumim.
Au trecut 30 de zile calendaristice, si am sunat din nou la relatii cu clientii, unde mi s-a comunicat faptul ca trebuie sa astept 30 de zile lucratoare.
Am asteptat sa treaca si acest termen, dupa care, iarasi am sunat la departamentul de relatii cu clientii, si iarasi mi-au dat asigurare ca in timpul cel mai scurt, o sa-mi acorde un raspuns la sesizarea facuta.
Ce este mai deranjant ca in perioada19. 02. 2012-18.03.2012, eu am mai trimis sms-uri in retea, si iarasi au utilizat aceeasi metoda, dar acum se pare ca au dat dovada de multa obraznicie, trimitand acel mesaj, de 6 ori catre acelasi numar de telefon.
Dati-mi va rog cateva sfaturi cu privire la cele relatate.