Tocmai am infiintat un SRL care produce software la comanda, in care sunt unic asociat si administrator. Doresc in continuare sa ma inregistrez ca platitor de TVA, pentru a putea deduce TVA-ul pentru costurile producerii de software, (curent, chirie si costuri de intretinere pentru sediul social si sediul secundar, echipamente electronice, etc.).
Mentionez ca sediul social l-am stabilit temporar la un cabinet de avocatura, dar activitatea de dezvoltare o voi desfasura de la un sediu secundar, punct de lucru, si cifra de afaceri va fi cel mai probabil sub plafonul de 35000 EUR / an
Conform OMFP 1984/2011, in urma inregistrarii ca platitor de TVA prin optiune, ANAF va efectua un control la sediul social, prin care se va asocia un scor in functie de asociati (cetatenie, cazier fiscal, pozitia de asociat in alte firme in statut de insolventa) si starea sediului social.
Intrebarile mele sunt:
1. Care sunt criteriile pentru acordarea scorului sediului social. In 1984/2011 e mentionata o anexa 3 pe care eu nu am gasit-o.
2. In situatia in care declar ca nu imi voi desfasura activitatea la sediul principal, ci la sediul secundar, controlul si criteriile vor fi repartizate la sediul secundar, unde sa va desfasura activitatea?
3. Ordinul 1984 a fost abrogat in decembrie 2011, iar in ordinul 2795/2011 care (cred ca) il inlocuieste, din ce am inteles eu, nu specifica nimic legat de controale la sediul social sau sediile secundare, doar o declaratie pe proprie raspundere ca activitatea nu poate fi desavarsita la cabinete de avocatura. Care e procedura si care sunt conditiile de inregistrare a platitorilor de TVA in 2012?