Am o intrebare si va rog sa-mi dati niste sfaturi.
In noiembrie 2010 am preluat o gestiune de produse. Lucrez la Stat.
In aprilie 2012, laq ordinul verbal al sefului, au plecat din aceasta gestiune niste produse fara acte insotitoare din care sa reiasa ca m-am descarcat in Contabilitate. X-(
La 1 mai 2012 am fost transferata prin Decizie si Act aditional la Contractul colectiv de munca, intr-un alt departament, in cadrul aceleiasi institutii. Mi s-a comunicat, verbal, de catre fostul sef de serviciu, din fostul serviciu in care am lucrat din noiembrie 2010 pana in mai 2012, ca eu voi ramane incarcata cu acea gestiune, chiar daca eu nu mai am control asupra ei.
Mi s-a mai comunicat, tot verbal, ca predarea o voi face peste cativa ani, « cand se va putea ». Mentionez ca suntem in proces de mutare a sediului si toate produsele aflate in grija mea sunt impachetate si asteapta sa fie mutate in cateva zile.
Eu acum sunt in curs de a prelua o noua gestiune care face parte din actualul departament unde am fost transferata prin decizie. Raman insa, incarcata, in continuare, nu se stie pe ce durata, si cu fosta gestiune, din fostul departament, la care insa nu mai am acces.
Intrebarea mea este : ce pot face eu acum, astfel incat sa nu raman incarcata cu acea gestiune la care nu mai am acces ? Si ce pot face ca sa nu mi se impute, in viitor, eventualele lipsuri?
Exista o lege care ma protejeaza, in cazul in care voi fi constransa sa predau fosta gestiune « cand se va putea », asa cum s-a exprimat fostul sef de serviciu ?