buna ziua! am si eu o nelamurire sper sa ma puteti ajuta. acum 2 ani de zile am achizitionat un telefon de la o firma de telefonie mobila si pentru a putea beneficia de pret mai mic la telefon am ales sa fac un abonament mai mare. domnisoara de la firma respectiva mi-a spus ca nu se poate sa modific abonamentul decat daca achit in avans optiunea care era obligatorie inca 6 luni de la acea data. am achitat (inca mai am chitanta), am primit un act aditional la contractul vechi si un contract de abonament nou in care se precizeaza perioada minima contractuala de 24 de luni. in 5.07.2012 se implinesc cele 24 de luni si am sunat cu o luna inainte sa mi se inchida abonamentul (asa se face cerere cu 30 de zile inainte). mi s-a spus ca mai am 7 luni de plata la abonament pentru ca abonamentul s-a prelungit de fapt cu cele 6 luni care ramasesera de la optiunea anterioara + cele 24 de luni de la abonamentul nou. in actul aditional incheiat in 05.07.2010 scrie clar clientul beneficiaza de urmatoarea noua oferta personalizat:... datele noului abonament si dedesubt apare optiuni dezactivate :... abonamentul vechi. in actul aditionale nu se mentioneaza nicaieri ca se prelungeste contractul pe o perioada de 30 de luni.
mai mult se precizeaza asa:"partile consimt la prelungirea relatiei contractuale cu o noua perioada minima contractuala de 24 de luni."
ce as putea sa fac in aceasta situatie? le-am spus ca sunt dipusa sa platesc si cele 6 luni dar la un abonament mai mic si mi-au spus ca nu se poate. va rog sa ma informati ce masuri as putea sa iau. multumesc mult. o zi buna.