avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1060 soluții astăzi
Forum Activitate movametist

Activitate movametist

Buna ziua,
Problema me ara fi urmatoarea: am dorit sa efectuez o tranzactie prin posta romana,apeland la un servicu prin care sa trimit un colet si sa imi vina retur alt colet.in momentul cand am ajuns la ghiseu,am intrebat CLAR daca folosind servicul PRIORIPOST al postei romane si trimitand un colet ,sa se ramburseze alt colet de aceeasi valoare,specificand ca am colet de o anume valoare.Functionara a spus ca e ok i-am dat coletul,mi-a dat confirmarea ca am depus,nu m-a pus sa completez nici un formular in plus,am achitat o valoare de 12 lei.Coletul a ajuns la destinatar in doua zile,dar mie nu mi se returnase nimic.Am decis sa ma duc la posta unde nnonsalant mi-au zis ca prin acest serviciu e IMPOSIBIL sa se returneze alt colet,invocand faptul ca POATE!!! a inteles gresit functionara si ca nu ma pot ajuta!!!!
Ma intereseaza sa imi spuneti ce trebuie sa fac sa imi recuperez prejudiciul(mai laes ca cel caruia i-am trimis coletul nu mai raspunde la tel. si mi-a dat un e-mail cum ca a trimis coletul,plin de invective si amenintari si nu mai e de gasit!!!!).
DAU IN JUDECATA FUNCTIONARA SAU POSTA IN SINE PENTRU NEGLIJENTA?? SI IN CAZUL IN CARE INDIVIDUL NU A RETURNAT PRODUSUL PROMIS LA SCHIMB CE POT FACE(Produsul ca valoare este de 100$)DETIN DOVADA CA AM TRIMIS CEASUL DE LA POSTA,MAIL-UL DE AMENINTARE,CV TEPARULUI CU DATE DE CONTACT,CONVORBIREA PE MESSENGER IN MOMENTUL TRANZACTIEI ???MULTUMESC
CU STIMA,
Marius Salomia
marketing advisor#-o