avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 905 soluții astăzi
Forum Activitate loredanadiana

Activitate loredanadiana

Răspuns la discuția reziliere contract dealer auto
Am facut deja plangere la OPC si la firma "mama" a dealerului. Deocamdata nu am primit nici un raspuns. Credeti ca voi reusi sa-mi recuperez in timp scurt banii?
Multumesc pt. raspuns!
Buna ziua!
In data de 22. 08. 2012, am incheiat cu o societate din Bacau (dealer auto) un contract de vanzare-cumparare pentru achizitia unui autoturism rulat marca Ford Focus.
In data de 24.08.2012, dupa sosirea de la Bucuresti a tuturor documentelor masinii, am mers la Bacau pentru a lua autoturismul. Precizez ca am fost informata ca nici eu, in calitate de cumparator si nici angajatii nu au voie sa scoata aceste masini (cele rulate) in proba pe poarta societatii. Principalul avantaj pe care l-am vazut in urma incheierii acestui contract a fost acordarea unui an de garantie pentru motor si cutia de viteze.
Dupa semnarea protocolului de predare-primire, am plecat cu autoturismul de la sediul societatii (mentionez ca era aproximativ ora 16.30). In timpul mersului, imediat dupa plecare la franarea autoturimului se simtea o vibratie in pedala de frana si in volan. Imediat am sunat-o pe d-na care s-a ocupat de perfectarea actelor de vanzare-cumparare) care mi-a spus sa ma intorc la sediul lor pentru a vedea care este problema. Dupa sosirea mea la sediul societatii, unul din angajati a plecat in rulaj cu masina si a constatat ca este adevarat ce ii comunicasem eu. Intre timp, programul lor de lucru s-a incheiat si angajatii au plecat. Dupa intoarcerea din rulaj, masina a fost supusa verificarii sistemului de franare si mi s-a spus ca acesta este in parametri normali, doar ca discurile de franare sunt ovalizate si din aceasta cauza apar trepidatiile mentinate mai sus.
Am sunat din nou la d-na respectiva pentru a rezolva defectiunea, dar aceasta nu a mai vrut sa-mi raspunda la telefon.
In acest timp, de fata cu mine, a fost sunat domnul Iulian de catre Directorul general care i-a comunicat sa-mi transmita ca discurile de frana nu fac obiectul garantiei prevazuta in contractul de vanzare – cumparare si ca trebuie sa-mi rezolv singura defectiunea la oricare service auto.
L-am sunat si eu pe Directorul General, dar nu mi-a raspuns la telefon.
In contractul de vanzare-cumpare, la art. 6, se stipuleaza: „Receptia se face la sediul Vanzatorului, Cumparatorul refuzand in mod justificat autovehiculul, daca acesta are vicii aparente”. Eu nu am avut cum sa refuz autoturismul pe care-l achitasem integral cu suma de 6154 euro, deoarece Directorul General nu a vrut sa mai ia legatura cu mine, iar angajatul Iulian si paznicul erau singurele persoane care mai ramasesera la sediul societatii.
Din pacate problemele nu s-au finalizat aici... În dimineata acestei zile (27.08.2012) dorind sa pornesc masina, aceasta nu a mai pornit, în bord aparand mesajul „malfunction engine”.
Care ar fi calea pe care ar trebui sa merg în continuare?
Multumesc anticipat pentru raspuns!