Salut!
In luna Decembrie a anului trecut am cumparat un laptop ASUS K53 (Destul de laudata de asemenea).
In luna aprilie dintr-odata mi-a cedat HDD-ul... asta e, se mai intampla, l-am dus la garantie in vreo 10-11 zile l-am primit inapoi si l-am folosit ceva timp pana l-am trimis la sfarsitul lui iunie iar in garantie. Aveam pixeli morti pe ecran, nu mai facea atingere bine mufa de la incarcare (se tot deconecta), si mi-a cedat din nou HDD-ul in acelasi fel...
L-am trimis din nou in garantie si l-am primit cu display-ul, hdd-ul si placa de baza schimbate.
Azi l-am trimis iar in garantie, pur si simplu dintr-odata nu a mai incarcat... l-am bagat la incarcat si degeaba, si daca nu ma insel am simtit si miros de ars...
Am scris pe procesul verbal la garantie ca doresc alt laptop de la alt brand, deci implicit, imi vreau banii inapoi.
Insa cineva in cunostinta de cauza care lucreaza in domeniu m-a avertizat ca astia vor face tot posibilul sa nu-mi returneze banii... si singura solutie ar fi OPC-ul.
Ce as putea face in acest sens?
Stiti ceva experiente de genul?
Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. (M-am straduit, nu stiu unde se incadreaza mai exact problema)
Multumesc!