Asa este mai ramane calitatea procesuala.Reprezint un ONG,am angajat aparator insa nu sunt satisfacut de prestatie,in conditiile in care sunt student in anul IV la Drept..Multumesc
In sfarsit ....accesul la dosarul cauzei in aceasta faza procesuala ce presupune pentru partile implicate in proces...se considera acte procesuale confidentiale pana la sesizarea instantei prin rechizitoriu....pentru ca am solicitat prin inscrisuri sa mi-i se dea copii de la dosar cel putin actele care au trecut in spatiul public.....expertiza balistica,expertiza necropsiei,incheierile instantei privind inlocuirea masurii pereventive etc si nu le-am primit.Este indeplini principiul contradictorialitatii la aceasta faza procesuala ...punerea in miscare a actiunii penale
Da bunul a intrat in posesia cumparatorului,insa pentru acelas bun exista un intervenient care a cumparat acelas bun si este in posesia sa ,contract neautentificat la notar.
Corect aceasta a incetat de drept.Aveti dreptate din pacate aparatorul nu m-a informat.Suspiciunea mea este ca procurorul a propus arestarea preventiva in urma cu 1 luna aceasta fiind inlocuita cu masura de a nu parasi tara timp de 30 zile.Cum se explica faptul ca procurorul nu a prelungit masura.......fiind vorba de infractiune de omor.....
Procurorul face o propunere judecatorului pentru instituirea masurii de arestare preventiva ,aceasta este respinsa si inlocuita de judecator cu masura de a nu parasi tara pe o perioada de 30 zile.Va intreb daca procurorul are obligatie sa se pronunte catre judecator instanta cu privirela incetareasau prelungirea masurii.
Ce se poate intampla in cazul in care procurorul s-a pronuntat in favoarea incetarii in conditiile in care acesta a propus arestarea preventiva.
Trebuie mentionat ca a trecut o perioada scurta ,,,,,,,,aprox 20 zile de la expirarea termenului masurii,fiind la faza de urmarire penala...
Hotarare care sa tina loc de Contract de vanzare.