am cerut schimbarea contuarului in luna 8 2011 pt ca nu mai afisa nimic ,am revenit cu inca vreo 3 telefoane la enel si intrun tarziu au binevoit sa vina sa l schimbe in data de 13.10.2011 cand nu eram acasa si l au schimbat fara ca cineva din familie sa le semneze procesul verbal pt schimbarea celui defect si punerea in functiune a celui nou ,am constatat schimbarea la cateva zile de la revenirea in tara gasind sigiliile aruncate pe jos si o cutie ,cand m am uitat nici acest contuar nu functiona normal neafisand indexul am sunat la enel si mi sa spus ca o sa vina o echipa sa constate si daca vreau sa citesc indexul sa opresc curentul si sa i dau drumul si atunci va afisa cateva secunde indexul.in data de 31.01.2012 am primit o factura de la enel de 1337 ron pt calculul indexului dupa contuarul vechi factura pe care am contestat o si la care am primit un respuns sec ca acel calcul este facut bine am incercat sa merg sa vb cu cineva in masura dar nu am fost primit spunandu mi ca daca am ceva de reclamat sa fac in scris ,dupa mai multe drumuri si amenintari cu opc am primit in sfarsit un raspuns dupa 7 luni care este acelasi calculul este corect .eu le am explicat ca au gresit calculul din august pana in octombrie nu au cum sa iasa 90 zile iar modul lor de calcul este eronat fiind partinitor lor degeaba nu ai cu cine sta de vb .mentionez ca nu am fost singurul cu contuarul ars dupa strada dar am fost singurul care nu am fost la domiciliu cand sa schimbat si singurul care am primit asemenea factura .procesul verbal de inlocuire fiind semnat de angajatii enel.cum as putea rezolva aceasta problema