avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 734 soluții astăzi
Forum Activitate nykandra

Activitate nykandra

Buna ziua , sunt asistenta medicala si am platit cotizatia de membru la oamgmamr bucuresti pot cere decontarea acesteia la angajator? Am dreptul la decontare? Este obligat angajatorul sa deconteze cotizatia?
Răspuns la discuția dezbatere succesiune
Va multumesc mult pentru informatie !
D-asta si intreb daca se poate ataca actul acesta pe care il are si mi la aratat asa rapid a spus bun ai vazut gata nu mai ai ce zice de casa dar ala nu este ceva clar nu atat timp cat a fost facut fara notar dupa cum pare.
La cine ma pot adresa ptr contestare (ataca) actul?
Tocmai ca acum se dezbate o succesiune pana in prezent nu a fost facut nimic si ma gandeam si eu cum sa faca acte la casa daca acum practic incepe succesiunea ,nu este ''cusuta cu ata alba ''povestea cu casa si cu actul ala de intretinere plus certificat de mostenitor suplimentar cum spuneti dvs
Nu se intelege deoarece este scris la masina si este mult tus se descifreaza ff greu am citit printre randuri cateva chestii legate de constructie cate camere are casa ceva de genul plus ca actul nu este decat semnat dar stampilat parafat timbrat la notar nu are nici un criteriu si nu stiu ce sa cred despre autenticitatea actului