Multumesc pentru raspunsul extrem de concis utilizatorului n53. Recunosc faptul ca nu ma asteptam sa primesc trei raspunsuri in decurs de nici 30 de minute.
Apreciez foarte mult promptitudinea de care da-ti dovata.
Referitor la notificarea scrisa pe care sa o fac persoanei care m-a inselat, eu intentionez sa ii dau un mesaj scris sa fie in deplina cunostinta de cauza a lucrurilor si la stadiul in care au ajuns. Am sa incerc si sa contactez telefonic persoana dupa trimiterea mesajului, insa am dubii mari in ceea ce priveste apelul telefonic fiindca am incercat timp de saptamani sa dau de aceasta persoana si ori suna in gol ori primesc ocupat. Insa exista posibilitatea sa fie sensibilizata de situatia in care s-a ajuns si de faptul ca urmeaza sa depun aceasta plangere.
Dat fiind faptul ca a mai fost depusa o plangere de catre alta persoana inselata de acest domn si in final a fost nevoit sa ii inapoieze banii ( din fericire nu a durat ani asa cum intr-adevar este posibil dupa spusele doamnei Cazacu Ioana ), sper sa aiba destul creier asfel incat sa rezolvam treaba amiabil. In caz contrar sau in caz ca sunt ignorat in continuare, ma bazez pe politie sa rezolve problema comunicarii.
Va multumesc frumos pentru raspunsuri si in caz ca mai are cineva ceva de adaugat sa scrie fara retineri.
In urma cu aproximativ o luna am cumparat un produs ( componenta de calculator- placa video ) de la un utilizator de pe forumul forum.computergames.ro . Ne-am intalnit fata in fata si am efectual plata apoi am intrat in posesia produsului.
O data ajuns acasa, am observat faptul ca produsul nu functiona absolut deloc. Am fost dus cu zaharelul timp de cateva zile, cum ca imi voi primi banii inapoi, si sa stau linistit. Eram indreptatit sa cred acest lucru fiindca persoana avea o reputatie buna si o colaborare cu forumul de mai bine de 6 ani.
Din pacate aceasta persoana nu a mai raspuns la telefon din data de 9 Decembrie ( tranzactia avusese loc pe 5 Decembrie ). A incercat in schimb sa imi i-a si produsul pe motiv ca ar avea garantie si ar putea sa o repare. Fapt care s-a dovedit a fi o minciuna fiindca am dus placa la un service autorizat si mi s-a spus ca placa este defecta intr-un mod ireparabil si ca a fost "mesterita" inainte sa intru eu in posesia ei.
In concluzie, am hotarat sa depun o plangere la politie in data de 14 sau 15 ianuarie 2013, avand in vedere ca detin produsul defect cumparat de la persoana respectiva, confirmarea de la service ca produsul este ireparabil, mesajele care dovedesc faptul ca m-am intalnit cu persoana in cauza si el mi-a vandut o placa video. De asemenea detin numarul de telefon al persoanei precum si adresa acesteia, am intrat in posesia informatiilor prin intermediul altei persoane care a fost inselata de catre aceeasi persoana in urma cu un an de zile si a reusit sa isi recupereze banii tot prin intermediul politiei.
Evident fiind prima data cand depun o plangere la politie am putine nelamuriri in ceea ce priveste procedura, si anume:
- exista online un formular pe care il pot completa pentru a merge direct cu el completat si sa le pun impreuna cu poze dupa mesajele pe care le am cu respectivul, confirmarea de la service si poza cu produsul care este in posesia mea?
- ca dovezi pe langa poze cu mesajele pe care le am si pe telefon si sunt trimise de catre persoana in cauza evident, foaia cu diagnostic de la service-ul autorizat, mai am nevoie si de produsul in cauza sau doar de poza cu el ( ca sa stiu daca este nevoie sa il car dupa mine sau nu)
- am observat la un caz similar pe acest forum ca persoanei inselate i s-a propus sa ii dea un ultimatum teparului in care sa il informeze ca in cazul in care nu ii inapoiaza banii persoana inselata va merge la politie, iar in situatia in care teparul nu raspunde acestui ultimatum sau il ignora sa mearga sa depuna plangerea.
Daca mai are cineva un sfat sau o indrumare in legatura cu plangerea pe care urmeaza sa o depun, il voi primi cu mare placere. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.