avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1948 soluții astăzi
Forum Activitate luandai

Activitate luandai

1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Va rog sa ma indrumati catre o cale de actiune impotriva GDF Suez in urma deconectarii (si incercarilor de reconectare) a gazului.

Concret, am uitat sa achit una dintre facturi, cea emisa in luna aprilie a acestui an. Preavizul de la GDF a sosit in aceeasi zi cu factura noua, dandu-mi astfel seama ca am sold precedent.

- In data de 03.06.2013 la ora 13:00 am platit prin intermediul unei platforme online si am sunat la ei ca sa confirm plata. Cand am ajuns acasa, in aceeasi zi, am gasit in usa buletinul de sigilare (intocmit la ora 14:20) - codul de client era gresit, buletinul nu era semnat si nici nu avea numar de inregistare. Am sunat imediat la ei, mi-au confirmat ca se vor prezenta in urmatoarea zi (04.06.2013) pentru reconectare si i-am rugat sa vina pana la ora 12:00 (cand e sotul meu acasa) sau dupa 17:30 (cand sunt eu acasa).
In data de 04.06.2013 am ajuns acasa, contorul era inca sigilat si nu am gasit nicio notificare in posta sau la usa. Sun din nou la ei, mi se spune ca a fost o echipa la noi si ca "sigur-sigur" exista o notificare in acest sens (si ca e cuvantul meu impotriva cuvantului lor). Mi se mai spune ca deplasarea se va factura cu 80 lei (asta pe langa taxa de deconectare / reconectare de 231 lei). Rog din nou operatoarea sa transmita echipei tehnice sa se prezinte pana la ora 12:00 sau dupa 17:30 - un interval, consider eu, rezonabil. Vorbesc si cu seful echipei, care imi spune ca va tine cont de intervalul orar solicitat.
- In data de 05.06.2013 ajung acasa, gasesc in Posta 2 notificari (cea din ziua precedenta si cea din 05.06.2013). De aceasta data s-au prezentat la ora 16:20. Sun din nou la GDF, inca 80 lei, vorbesc iar cu 2 operatoare, cu seful echipei, etc.
- In data de 06.06.2013 ajung acasa la ora 17:45, gasesc in usa biletel: era trecuta ora 17:30, cifra 3 era taiata cu pixul si trecut 5 - pentru ca eu sa citesc 17:50, in conditiile in care eu eram in fata usii la 17:45. Sun din nou la ei, iar 80 lei.
- Azi e 07.06.2013. Ma astept sa gasesc iar o notificare la usa.

In niciuna dintre aceste zile nu am fost contactata, desi am lasat numere (3 numere de telefon) de fiecare data cand am sunat la GDF.

Nu refuz plata taxei de deconectare/reconectare - in valoare de 231 lei (pana la urma a fost vina mea), dar nu pot accepta taxe de deplasare a echipei tehnice in valoare de 240 lei, pana acum (daca vin si azi vor fi 320 lei, daca vin si luni 400 lei, si tot asa).

Va rog sa-mi spuneti cum ar trebui sa procedez, cui ar trebui sa ma adresez (GDF sau OPC) si cu ce (sesizare, reclamatie, contestatie?).

Va multumesc!
Update

Am primit astazi decizia CNSC, am avut castig de cauza. Pe scurt, Consiliul a considerat ca AC trebuia sa analizeze cu atentie si "in mod unitar" documentatia depusa. Mai mult, a spus ca solicitarea AC de clarificari privind angajatorul persoanei nu a fost suficient de precisa, incalcand astfel prevederile art. 78 din HG 925/2006. Mai apreciaza ca acea solicitare de clarificari nu ar mai fi fost necesara daca AC ar fi analizat atent si detaliat documentele depuse de noi. A anulat raportul procedurii si a obligat AC sa reanalizeze ofertele.

Sa vedem acum ce probleme mai "gasesc"..

Multumesc pentru ajutor,
Alexandra
Buna ziua,

Multumesc pentru precizari, cred ca documentele pe care le-am prezentat au fost suficiente.

Totusi, AC ne-a trimis comunicarea pv. rezultatul si suntem respinsi.
Problema a fost urmatoarea: am prezentat in licitatie informatii despre personal pentru 2 persoane (1 angajat al ofertantului si 1 angajat al tertului sustinator - cereau 2 persoane cu experienta). Tertul sustinator si-a schimbat denumirea in oct. 2012 (nr. Reg. Com. este acelasi, la fel si codul fiscal). AC a considerat insa ca angajatul tertului nu are nicio legatura nici cu ofertantul, nici cu sustinatorul, pentru ca pe contractul sau de munca apare numele vechi al societatii sustinatoare.

Am trimis deja o notificare catre AC in care solicitam masuri de remediere si ne anuntam intentia de a contesta la CNSC, impreuna cu dovada schimbarii denumirii de la Reg. Com., insa ne-au spus telefonic ca ei nu mai pot face nimic acum, pentru ca au trimis deja toate comunicarile catre ofertanti. Ne-au indrumat catre CNSC.

Pe ce articole motivez "in drept" contestatia catre CNSC? Eroare/viciu de forma?

Multumesc,
Alexandra
Buna ziua,

Voi prezenta in licitatie urmatoarele documente pentru sustinator:
- angajament ferm (autentificat la notar)
- declaratie personal implicat efectiv in derularea contractului (practic in acest punct consta sustinerea) + diplome, CV-uri, certificate, contracte de munca - toate cerute de AC
- declaratie art. 180
- declaratie art. 181
- declaratie art. 69
- fisa informatii generale (nu am stiut cum sa interpretez categoria "Resurse, lichiditati" din anexa 2 a ordinului 509, unde scrie "DA, se cumuleaza" | sper ca fisa de info generale sa fie de ajuns)
Am disponibile certificatele de atestare fiscala, taxe si impozite si constatator, inca nu am hotarat daca le includ.

Multumesc pentru precizari.

Alexandra
Buna ziua,

Multumesc mult pentru raspuns. Cred ca, intradevar, sustinerea e cea mai simpla varianta.

Am cerut informatii cu privire la actele care trebuie predate pentru sustinator pentru ca pe un alt topic cineva recomanda ca sustinatorul "tehnic" sa prezinte si cazier judiciar, certificatele de taxe/impozite si atestare fiscala, constatator, certificat de plata CAS. Mi se pareau cam multe documente, nici la oferta individuala nu prezentam CAS sau cazier.

Toate bune,
Alexandra
Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati cu informatii cu privire la urmatorul caz:

Intentionam sa participam la o licitatie, insa nu indeplinim una dintre cerintele privind capacitatea tehnica/profesionala si anume " experienta personalului" - se cer contracte de munca, CV-uri si copii dupa diplome.
Putem folosi o alta firma, cu personal calificat in domeniu, insa nu stiu cum ar fi mai bine sa ne "asociem".
Fisa de date nu contine mentiuni cu privire la subcontractanti sau sustinatori. Mentioneaza doar forma juridica pt. grupul de operatori: asociere.

Cum ar trebui sa continuam? Sa luam firma cu experienta ca sustinator, sucontractant sau in asociere? Ce documente trebuie sa prezentam pentru fiecare dintre cazuri?

Am mai participat ca subcontractant la alte licitatii si nu ni s-a cerut decat decl. pv. calitatea de participant. Nu vreau insa sa le dau motive sa ne descalifice, as vrea sa fac un dosar cat mai complet...

Multumesc anticipat,
Alexandra